مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید پارچه ملحفه عمده از کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیات پارچه ملحفه عمدهقیمت روز پارچه ملحفه عمده

خرید پارچه ملحفه عمده از کارخانه چگونه انجام می شود؟ ازکجا می توان پارچه ملحفه عمده با قیمت مناسب خرید نمود؟
کارخانه های نساجی دائما در حال تولید انواع مختلف پارچه ملحفه ای درجنس ها و کیفیت های گوناگون هستند. پارچه ملحفه ای یکی از محصولات پرکاربرد تولید شده در کشور است. و به دلیل کاربرد وسیع آن در تولید انواع کالای خواب، و دوخت ملحفه بالشت و لحاف تشک و خرج کار هم استفاده دارد.
قیمت انواع پارچه ملحفه در بازار متفاوت است و به مشخصات پارچه بستگی دارد. یکی از ساده ترین روش های خرید پارچه ملحفه عمده از کارخانه مراجعه به شرکت های معتبر بازرگانی فروش پارچه ملحفه عمده به صورت اینترنتی می باشد. که با کسب اطلاعات گوناگون خرید مقرون به صرفه ای انجام می شود.

خرید پارچه ملحفه عمده از کارخانه

خصوصیات پارچه ملحفه عمده

پارچه ملحفه دارای تنوع بسیاری از نظر جنس ،عرض و طرح و رنگ می باشند.و جزء ۱۰ پارچه پرفروش در بازار می باشند. و اکثر کارخانه ها نساجی به تولید عمده آن فعالیت دارند.
در بافت این نوع از پارچه ها الیاف مختلفی استفاده می شود. و در طرح ها و رنگ های متنوع و متناسب با هر سلیقه ای تولید و به سراسر کشور توزیع می گردد.
بازار فروش پارچه به دلیل حجم بالای مبادلات ملی در مورد پارچه ملحفه بسیار پررونق بوده و از طرف کارخانه های نساجی و فروشندگان سرمایه گذاری خوبی انجام می شود.پارچه ملحفه باکیفیت و مرغوب دارای جنس پنبه ای یا پنبه پلی استر بوده که هم حس لطافت و نرمی می دهد و هم اینکه دارای ثبات رنگ می باشد.

خصوصیات پارچه ملحفه عمده

قیمت روز پارچه ملحفه عمده

قیمت پارچه ملحفه عمده با توجه به جنس و کیفیت چاپ و رنگ در بازار متفاوت هستند.پارچه ملحفه ای در انواع ساده و طرح دار با تراکم بافت گوناگون تولید شده که قیمت پارچه ملحفه ساده نسبت به طرح دار ارزان تر بوده و کاربرد بیشتری در تولی کالای خواب و زیر کار و دوخت انواع لباس هم دارند.
برای دریافت اطلاعات مورد نیاز در مورد پارچه ملحفه و لیست قیمت روز پارچه ملحفه عمده کافی است با مشاور فروش شرکت بازرگانی دیبا تماس گرفته و در سریع ترین زمان خرید پارچه ملحفه عمده به صورت ارزان انجام دهید.

قیمت روز پارچه ملحفه عمده

باغفلکی
09197374689

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید