مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز پارچه ملحفه ای ساده

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع پارچه ملحفه ایویژگی های پارچه ملحفه ای سادهبهترین پارچه ملحفه ای سادهکاربرد پارچه ملحفه ای تترونخرید مستقیم پارچه ملحفه ای ساده
پارچه ملحفه ای ساده

قیمت روز پارچه ملحفه ای ساده با توجه به الیاف به کار رفته در تاروپود پارچه و تراکم بافت پارچه متفاوت خواهد بود.همچنین قیمت ملحفه ساده از انواع طرحدار نیز  ارزان تر می باشد.فروش پارچه ملحفه ای که اصلی ترین پارچه مصرفی در بیمارستان ها، هتل و در مصارف خانگی  می باشد، از رونق خوبی برای فروشنگان برخوردار می باشد.

قیمت پارچه ملحفه ای ساده به عنوان پرکاربردترین نوع پارچه ملحفه ای با توجه به جنس و رنگ و نوع کارخانه تولید کننده متفاوت می باشد. که جهت اطلاع از قیمت به سایت شرکت های فروشنده معتبر می توان مراجعه نمود. و با مشاور فروش تماس برقرار کرد.

 

پارچه ملحفه ای شیک و ساده

معرفی انواع پارچه ملحفه ای

پارچه ملحفه ای ساده دارای انواع مختلفی از نظر جنس،طرح و رنگ می باشند که در اندازه های ۱۶۰،۱۵۰،۴۰ سانتی متر و ۲ متر و ۳ متر تولید می شوند و به دلیل کاربرد زیاد پارچه ملحفه ای در میان مردم در ایران کارخانه های نساجی زیادی در حال تولید این نوع پارچه می باشند که در طرح ها و رنگ های متنوعی عرضه می شوند.

چنس پارچه ملحفه ای بستگی به نوع الیاف به کار رفته در آن دارد که اکثر پارچه ملحفه ای از الیاف صد در صد پنبه و یا از الیاف پلی استر می باشد.
پارچه ملحفه ای از نظر ظاهر و طرح بهصورت ساده در رنگ بندی های مختلف و یا طرح دار که با چاپ انواع طرح روی پارچه ملحفه با رنگ های مختلفی می باشد

انواع پارچه ملحفه ای ساده به این شرح می باشد:

  1. پارجه ملحفه ای تترون
  2. پارچه ملحفه ای ترگال
  3. پارچه ملحفه ای کجراه
  4. پارچه ملحفه ای اسپان باند یکبار مصرف

ویژگی های پارچه ملحفه ای ساده

به صورت کلی می توان گفت که ویژگی های پارچه ملحفه ای ساده خوب و باکیفیت زیردست لطیف آن و دارا بودن نوع الیاف مرغوب به کار رفته در آن می باشد.که در مصارف خانگی جهت ملحفه تشک و لحاف، روتختی و در بیمارستان ها و هتل ها مورد استفاده قرار می گیرد.

از میان انواع پارچه ملحفه ای ساده ملحفه تترون رنگ سفید نسبت به رنگی کاربرد و فروش بیشتری دارد. که در عرض های ۲ و ۳ متر تولید می شود.پارچه ملحفه ترگال بیشتر برای دوخت انواع لباس فرم در مدارس یا در بیمارستان ها جهت کادر پرستاری مناسب می باشد.

پارچه ملحفه ای کجراه همانطور که نام آن نشان می دهد دارای خطوط کج در بافت آن می باشد که نسبت به ترگال محکم تر بوده و در لباس های فرم اکثر ارگان هایی که نیاز به لباسی بادوام در برابر دمای زیاد و در عین حال سبک و خنک می باشند مانند کارکنان پمپ بنزین، شرکت نفت، سنگ معدن و مشاغلی که با جوشکاری سروکار دارند استفاده می شود.

از آنجا که می دانیم ملحفه های هتلی وبیمارستانی بهتر است که یکبار مصرف باشد بنابراین نوع پارچه ملحفه ای اسپان باند برای این منظور مناسب ترین انتخاب می باشد.

 

پارچه ملحفه ای تترون

پارچه ملحفه ای تترون

 

پارچه ملحفه ای ترگال

      پارچه ملحفه ای ترگال

 

پارچه ملحفه ای کجراه

پارچه ملحفه ای کجراه 

 

    پارچه ملحفه ای اسپان باند

            پارچه ملحفه ای اسپان باند

بهترین پارچه ملحفه ای ساده

شناخت بهترین پارچه ملحفه ای ساده کار ما را در جهت خرید پارچه خوب و باکیفیت راحت تر می کند. اما برای دانستن مشخصات ملحفه ساده مرغوب باید به نکات زیر دقت شود:

  • الیافی که در تولید پارچه مصرف شده است.
  • تراکم بافت تار و پود پارچه(تراکم بافت از روش وزن یک متر مربع پارچه به دست می آید.)
  • لطافت و زیردست پارچه

از آنجا که پارچه ملحفه ای از همه انواع پارچه کاربرد بیشتری در زندگی روزمره ما دارد و بیشتر از انواع دیگر شستشو می شود بنابراین در انتخاب پارچه خوب و باکیفیت علاوه بر موارد ذکر شده باید به میزان آبرفتن و کیفیت رنگ و همچنین چگونگی فرایند تکمیل تولید پارچه ملحفه در کارخانه دقت شود.

کاربرد پارچه ملحفه ای تترون

پارچه ملحفه ای تترون یکی از انواع پارچه ملحفه ای ساده می باشد که به خاطر کاربرد فراوان این نوع پارچه در مواردی مانند دوخت لباس فرم سازمان ها، پیراهن، مقنعه، چادر، ملحفه، لباس نوزاد، عروسک سازی، روتختی و …. موجب شده است که به عنوان پرفروش ترین نوع پارچه در بازار تولید پوشاک و لوازم خواب باشد. و یکی از بهترین تولیدات کارخانه های نساجی کشور می باشد که از نظر کیفیت با انواع مشابه خارجی رقابت دارد.

حال این سوال پیش می آید که پارچه تترون چه ویژگی هایی دارد که باعث این همه کاربرد آن شده است؟
همانطور که همه می دانیم سادگی و لطافت و سبکی پارجه برای اکثر ما در نوع پارچه ای که در دوخت لباس یا در ملحفه و یا موارد دیگر در زندگی روزمره که استفاده می کنیم حائز اهمیت است. و علاوه بر این داشتن قیمت مناسب پارچه و خاصیت خنک بودن و ضدحساسیت این پارچه موردی نیست که به آن توجه نکرد.
پارچه ملحفه ای تترون به خاطر سادگی و لطافت و قیمت خیلی مناسب و زیر دست خوب مورد تقاضای بسیاری از تولید کنندگان پوشاک و مصرف کنندگان است.که در عرض های ۹۰، ۱۵۰، ۱۸۰سانتی متر و ۲ متر و ۳ متر تولید می شود.

انواع کاربرد پارچه تترون به صورت زیر می باشد:

  • پارچه تترون پیراهنی
  • پارچه تترون مقنعه ای
  • پارچه تترون بیمارستانی
  • پارچه تترون با عرض ۲ و ۳ متری

جهت دوخت انواع پیراهن از پارچه تترون در عرض ۱۵۰ سانتی متر در رنگ های متنوع از گرماژ بالا استفاده میشود به این دلیل که تراکم بافت پارچه از بدن نما شدن جلوگیری کند.
دوخت انواع رنگ های مقنعه نیز از عرض ۹۰ سانت پارجه تترون استفاده می گردد.عرض ۲ متر و ۳ متر برای دوخت اواع چادر لباس نوزاد، روپوش مدارس و پرستاران، و روتختی و رو مبلی کاربرد دارد.
پارچه تترون بیمارستانی نیز از پارچه هایی که بیشتر دارای رنگ صورتی، آبی و سفید می باشد استفاده می شود که می بایست طوری رنگرزی شود که دارای رنگ ثابت و بدون تغییر در بلند مدت باشند.

خرید مستقیم پارچه ملحفه ای ساده

فروشندگان و مصرف کنندگان محترم می توانند جهت خرید مستقیم پارچه ملحفه ای ساده از طریق تماس مستقیم با مشاوران فروش مجموعه دیبا و بازدید از سایت که انواع پارچه ملحفه ای در آن معرفی شده است بدون واسطه از کارخانه و به صورت عمده و با مناسب ترین قیمت خرید پارجه ملحفه ای خود را انجام دهند.و در زمان وهزینه صرفه جویی نمایند.

پارچه ملحفه ای ساده

 

باغفلکی
09197374689

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید