مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید و قیمت پارچه ملحفه ای ساده

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع پارچه ملحفه ای ساده و کاربردهای آنهاقیمت پارچه ملحفه ای ساده
خرید و قیمت پارچه ملحفه ای ساده

خرید پارچه ملحفه ای ساده بدون واسطه و اینترنتی و دریافت لیست قیمت روز از ساده ترین روش های خرید می باشد.پارچه ملحفه ای دارای انواع مختلفی می باشد. و الیاف استفاده شده در بافت پارچه ها متفاوت می باشند.بنابراین تولید کننده های پارچه ملحفه ای برحسب سلیقه های اقشار مختلف و نیاز بازار پارچه ملحفه ای ساده و طرح دار را عرضه می نمایند.این پارچه ها دارای صدها نوع از نظر طرح و رنگ می باشند. اکثر تولیدکنندگان این محصول را بدون واسطه عرضه می کنند.

خرید و قیمت پارچه ملحفه ای ساده

انواع پارچه ملحفه ای ساده و کاربردهای آنها

پارچه ملحفه ای به عنوان یکی از مهم ترین تولیدات بشر، ذر زندگی روزمره نقش پررنگی دارد. و اصلی ترین عنصر در تولید و طزاحی انواع مختلف سرویس خواب می باشد. پس در رنگ ، طرح و انواع مختلفی تولید می شود.انتخاب پارچه مناسب برای دوخت سرویس خواب نیاز به داشتن دقت و آگاهی زیادی است که ما در این مقالات در اختیار شما قرار می دهیم.
پارچه ملحفه ای ساده یکی از ارزان ترین انواع پارچه می باشد که با داشتن بیش از ده ها رنگ در دوخت رویه تشک، بالش، روتختی و لحاف به ویژه جهت مصارف بیمارستانی و هتل ها تولید و پخش می شود. که اصلی ترین انواع آن شامل تترون، ترگال، کجراه می باشد.
ملحفه سفید ساده، ساتن و مدل های هتلی پرتقاضاترین مدل ها از نوع ساده هستند.

انواع پارچه ملحفه ای ساده و کاربردهای آنها

قیمت پارچه ملحفه ای ساده

چگونه می توان از قیمت پارچه ملحفه و عوامل تاثیر گذار روی قیمت گذاری آنها مطلع شوید؟
پارچه ملحفه ای ساده دارای جنس و عرض های متفاوتی هستد. و کاربردهای گوناگونی نیز دارند.بنابراین قیمت این نوع از پارجه ها به عوامل مختلفی بستگی دارد.که می توان به این موارد اشاره نمود:

  • جنس پارچه ملحفه
  • عرض پارچه ملحفه
  • نحوه ی تولید و فرایند بافت پارچه
  • نام برند و سابقه کارخانه نساجی تولید کننده پارچه

جنس پارچه ملحفه عموما از الیاف پنبه، پلی استر و فلامنت و یا ترکیبی از این الیاف می باشد. و برحسب کاربرد آن در عزض های ۹۰ ،۱۵۰ ،۲۰۰ ،۲۵۰ و ۳ متر تولید می شود. و نحوه ی تکمیل پارچه نیز در کیفیت و مرغوبیت پارچه تاثیر زیادی دارد که در کارخانه های نساجی سعی می شود به بهترین روش انجام شود.
از موارد دیگر می توان به نمره نخ، متراژ پارچه خریداری شده، قیمت و نوسانات ارز و میزان واردات پارچه ملحفه در کشور در قیمت گذاری متاثر هستند.
با توجه به این موارد برای خرید پارچه ملحفه ای ساده با بهترین قیمت ویژگی پارچه موردنظر خود و کاربرد آن را بررسی نموده و بعد اقدام به خرید پارچه ملحفه نمایید.

قیمت پارچه ملحفه ای ساده

باغفلکی
09197374689

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید