مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی فروش پارچه ملحفه گلدار

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات بهترین پارچه ملحفه گلدارکاربرد پارچه ملحفه گلدارتولید عمده پارچه ملحفه گلدار
نمایندگی فروش پارچه ملحفه گلدار

نمایندگی فروش پارچه ملحفه گلدار در ایران شامل تعداد زیادی از مراکز فروش پارچه ملحفه ایرانی هستند. که سفارش مشتریان را با قیمت ارزان از کارخانه تهیه کرده و به سراسر کشور ارسال می نمایند.این نمایندگی ها ملحفه گلدار مورد نیاز مشتریان را طبق سفارش با قیمت واقعی درب کارخانه به فروش می رسانند.
قیمت انواع پارچه ملحفه ای با توجه به جنس و عرض و وزن پارچه و اینکه توسط کدام کارخانه نساجی تولید شده متفاوت می باشد.

نمایندگی فروش پارچه ملحفه گلدار

مشخصات بهترین پارچه ملحفه گلدار

آیا می دانید که بهترین پارچه ملحفه گلدار کجا تولید می شود؟آیا با مراکز فروش پارچه ملحفه با کیفیت و قیمت مناسب آشنایی دارید؟
کارخانه های زیادی در ایران تولید پارچه ملحفه در طرح ها و رنگ های متنوع انجام می دهند. بهترین پارچه ملحفه در شهرهای اردکان یزد، اصفهان، بروجرد و مشهد بافته می شود.
این روزها با رفتن به بازار انواع مختلفی از پارچه ملحفه با برندهای متفاوت و اسامی مختلف که بر روی پارچه نوشته شده است ، مواجه هستیم.

داشتن تنوع در طرح و جنس مشتری را در زمان خرید دچار شک و تردید می کند. بنابراین داشتن آگاهی لازم و شناخت انواع پارچه ملحفه کار چندان ساده ای نیست.
اگر شما مصرف کننده و یا مغازه دار هستید و یا تولید کننده کالای خواب می باشید و قصد خرید پارچه ملحفه عمده دارید و نیاز به مشاوره دارید می توانید قبل از خرید به طور رایگان با کارشناس فروش نمایندگی دیبا تماس بگیرید و با خیالی آسوده و بدون پرداخت هزینه اضافی خرید مناسب و مقرون به صرفه انجام دهید.

مشخصات بهترین پارچه ملحفه گلدار

کاربرد پارچه ملحفه گلدار

یکی از طرح های مورد استفاده روی پارچه ملحفه گل های ریز و درشت با رنگ های متنوع و زیبا که برگرفته از طبیعت می باشد که مورد پسند خیلی از مشتریان به خصوص در مصارف خانگی جهت روتختی ،روبالشتی، دوخت تشک و لحاف و همچنین سرویس آشپزخانه ای و کارهای هنری و تزیینی می باشد.

پارچه ملحفه گلدار یا ملحفه گل گلی یکی از پرمصرف ترین و پرفروش ترین طرح ها ی پارچه ملحفه در میان عامه مردم می باشد.

کاربرد پارچه ملحفه گلدار

تولید عمده پارچه ملحفه گلدار

پارچه ملحفه یا به اصطلاح عموم مردم ملافه یکی از پرکاربردترین پارچه ها می باشد که در جنس ها و عرض های مختلفی تولید می شود. و با نام برندهای مختلفی در بازار مشاهده می شوند.
نوع ساده در رنگ بندی های متنوع ارزان تر از نوع طرح دار می باشد. و در میان پارچه ملحفه ای طرح دار نوع گلدار با تنوع بسیاری که سازگار با همه ی سلیقه ها می باشد تولید می گردد.

تولید عمده پارچه ملحفه گلدار در اکثر کارخانه های نساجی کشور با استفاده از الیاف پنبه یا پلی استر در عرض های مختلفی با بالاترین کیفیت چاپ و رنگ انجام می شود. و توسط نمایندگی فروش این محصولات به دست مصرف کنندگان عزیز می رسد.

تولید عمده پارچه ملحفه گلدار

 

باغفلکی
09197374689

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید