مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز فروش پارچه ملحفه هتلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات بهترین پارچه ملحفه هتلیقیمت هر متر پارچه ملحفه هتلی

پارچه ملحفه هتلی باید علاوه بر داشتن ظاهر زیبا، بسیار نرم و لطیف باشد و سبب تعریق بدن نشود و همچنین این پارچه ها باید عرض زیادی داشته باشند تا برای دوخت انواع روتختی و رویه ی بالش ها مناسب باشند و فروش پارچه ملحفه هتلی در وب سایت مراکز فروش پارچه ملحفه هتلی صورت می گیرد.

پارچه ی ملحفه ای نباید به پوست صورت و بدن و همچنین موها آسیب وارد کند و جنس آن باید به صورتی باشد که به سرعت چروک نشود و پس از هر بار شست و شو نیاز به اتو کردن نداشته باشد.

مراکز فروش پارچه ملحفه هتلی

مشخصات بهترین پارچه ملحفه هتلی

مشخصات بهترین پارچه ملحفه هتلی برای دوخت ملحفه معمولا پارچه های ساتن، ابریشم و پارچه های کتانی و پنبه ای مناسب می باشند و هر کدام از آنها خصوصیات خاصی دارند و با دانستن خصوصیات آنها انتخاب پارچه مناسب برای ملحفه آسانتر می شود.

پارچه ی ملحفه ای ساتن بسیار نرم و لطیف است و تمام مشخصات بهترین ملحفه هتلی را دارا می باشد و سبب تعریق بدن نمی شود و به دلیل نرم بودن بافت این پارچه خوابیدن بر روی ملحفه ساتن سبب ایجاد اصطکاک بین موها و ملحفه نمی شود و در نتیجه از بروز خشکی موها و موخوره جلوگیری می شود و همچنین این ملحفه ها سبب کنترل میزان چربی پوست سر می شوند.

نوعی دیگر از پارچه های مناسب برای دوخت انواع ملحفه های هتلی پارچه ی ابریشمی است و این پارچه از الیاف طبیعی تهیه می شود و قیمت آنها مقداری گرانتر از پارچه های ساتن است و همچنین تنوع رنگ بندی در پارچه های ملحفه ای ابریشمی کمتر از پارچه های ساتن است اما ملحفه های ابریشمی نیز مانند پارچه های ساتن هرگز چروک نمی شوند و پس از هر بار شست و شو به سرعت خشک می شوند زیرا دارای فیبر طبیعی و گیاهی هستند.

یکی دیگر از پارچه های مناسب برای ملحفه پارچه های کتانی و پنبه ای هستند و بیشتر به صورت طرح دار در بازار موجود می باشند اما این پارچه ها ممکن است نیاز به اتوکشی داشته باشند و سطح آنها لطافت کمتری نسبت به ملحفه های ساتن و ابریشم داشته باشد.

قیمت هر متر پارچه ملحفه هتلی

قیمت هر متر پارچه ملحفه هتلی
Payam Gooyan Ava Pars

پارچه ملحفه هتلی باید سبک باشد تا هم شست و شوی راحت تری داشته باشد و هم خوابیدن بر روی این ملحفه ها سبب افزایش کیفیت خواب و آرامش شود و به دلیل اینکه ملحفه های هتلی هر روز شسته می شوند باید جنس پارچه ی آنها بسیار با دوام باشد و دچار پوسیدگی نشود.

رنگ پارچه های ملحفه ای مرغوب کاملا تثبیت شده است و این پارچه ها هرگز رنگ پس نمی دهند و قیمت آنها به میزان عرض پارچه و کیفیت جنس آنها بستگی دارد و برای سفارش این پارچه ها و اطلاع از قیمت پارچه ملحفه هتلی به وب سایت فروش پارچه ملحفه ای مراجعه نمایید.

باغفلکی
09197374689

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید