مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز فروش پارچه ملحفه ای طرح سنتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع پارچه ملحفه ایخرید مستقیم پارچه ملحفه ای طرح سنتی

پارچه ملحفه ای طرح سنتی در مراکز فروش امروزه بسیار رایج و فراوان شده اند. طرح سنتی همیشه امتیاز خاص بودن را به همراه خودش داشته است، و طرفداران خاص خود را نیز دارد. اما چیزی که مهم است این است که طرح سنتی روی چه جور پارچه ای پیاده شده است تا زیبایی و تنوع را به اتاق خواب شما بیاورد.

مراکز فروش پارچه ملحفه ای طرح سنتی

آشنایی با انواع پارچه ملحفه ای

آشنایی با انواع پارچه ملحفه ای یک فرد حدود یک سوم زندگی خود را در رختخواب می گذراند و راحت کردن هرچه بیشتر این یک سوم، با انتخاب ملحفه تختخوابش ارتباط زیادی دارد. داشتن یک تشک عالی، یا کفی و بالش های ایده آل شما می توانند تحت تأثیر قرار گیرند، آن هم فقط در صورت بد بودن نوع پارچه ملحفه.
اما تنوع گزینه های مختلف، از مواد تا بافت، تا شمارش موضوعات، می تواند فرآیند خرید ملحفه تختخواب را بسیار پیچیده جلوه دهد. در اینجا تمام تصمیمات متفاوتی را که هنگام انتخاب تختخواب مناسب برای شما گرفته می شود، آورده ایم تا به شما کمک کند بهترین حالت تختخواب خود را به وجود آورید. بگذارید مواد و انواع پارچه ملحفه ای را بررسی کنیم.
انواع مختلفی از انواع ملافه، مواد و مارک های موجود وجود دارد:

فیبر
اولین تصمیمی که اتخاذ می شود این است که شما از چه ماده ای می خواهید استفاده کنید تا ملحفه ها از آن ساخته شوند. در اینجا شکلی از متداول ترین مواد روتختی تختخواب ، همراه با جوانب مثبت و منفی آنها، به شما کمک می کند تا دریابید که بهترین نیازهای شما چیست.

پنبه

پنبه یک انتخاب بسیار محبوب در هنگام مراجعه به ملافه است و حداقل ۷۰۰۰ سال است که از آن استفاده می شود. این ماده از الیاف کرکی است که روی گیاه پنبه پرورش داده شده است.
جوانب مثبت: پنبه از دوام و استحکام خوبی برخوردار است، و به خوبی در برابر شستشوی مکرر، رنگ خود را حفظ میکند، دمای بدن مناسب را حفظ می کند و ضد حساسیت نیز هست.
منفی: مشکل اصلی پنبه عدم تناسب زیاد آن در کیفیت است. بسیاری از ورق های تختخوابی “۱۰۰٪ پنبه” به دلیل شمارش نخ بسیار کم یا ساخت و ساز ضعیف، می توانند احساس نارضایتی، خراش و ناراحتی کنند. هنگام خرید پنبه این مهم است که تحقیقات خود را انجام دهید.

پنبه مصری یا پیما

هر دو نوع پنبه ای مجلل تر هستند. این امر به دلیل تعداد نخ بالاتر است، و باعث می شود ملحفه ها لوکس تر احساس شوند. هر دو نوع پنبه از الیاف “اصلی” طولانی تر برخوردار هستند، به این معنی که بافت صاف تر و پارچه ای قوی تر است.

جوانب مثبت: این پنبه های لوکس تر قوی تر هستند و احساس نرم تر می کنند. آنها همچنین ظاهری درخشان تری دارند و از جذب رطوبت بهتری برخوردار هستند.
منفی: منفی اصلی در مورد این مواد روتختی لوکس قیمت است. آنها می توانند بسیار گران باشند، بنابراین اگر بودجه کمی دارید، می توانید با هزینه کمتری اثر مشابهی را از مواد دیگر بدست آورید. به علاوه، مانند تمام ملافه های پنبه ای، ارزیابی کیفیت می تواند گیج کننده باشد.

فلانل

ورق های فلانل در واقع از جنس الیاف پنبه نیز هستند، اما اینها به خوبی ریز کشیده شده اند تا الیاف بالایی ریز و باریک بکشند. از این روتختی ها به نخ پنبه ای نیز یاد می شود.
جوانب مثبت: ورق های تخت فلنل احساس بسیار گرم و دنج است. آنها نسبت به لمس اندک یا ناپایداری دارند، که برخی از افراد آن را بسیار راحت می بینند.
منفی: برای کسانی که در آب و هوای گرم قرار دارند، ورقهای تختخوابی فلنل احتمالاً احساس سستی می کنند. به دلیل بافت ضخیم تر و وزن سنگین آنها، می توانند مدت زیادی را برای تمیز کردن و خصوصاً خشک شدن صرف کنند.

خرید مستقیم پارچه ملحفه ای طرح سنتی

خرید مستقیم پارچه ملحفه ای طرح سنتی مطلب حائز اهمیت دیگری که واضح است این است که قیمت پارچه ملحفه ای به جنس و کیفیت پارچه بستگی دارد. اما برای یک خرید مطمئن که خیال شما بابت جنسی که خریداری می کنید و همچنین قیمتی که در ازای آن دریافت می کنید راحت باشد آن است که خرید خود را بصورت مستقیم انجام دهید.

با خرید مستقیم و بدون واسطه از تولیدی های معتبر پارچه ها به خصوص طرح های سنتی شما هزینه ی کمتری نسبت به حالات دیگر پرداخت خواهید کرد.

باغفلکی
09197374689

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید