مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مراکز خرید پارچه ملحفه ساده

آنچه در این مقاله می خوانید...

پارچه ملحفه ای خوب چه ویژگی دارد؟فروشنده پارچه ملحفه ساده

پارچه شامل انواع و اقسام مختلفی می باشد و یکی از نمونه های پرکاربرد آن پارچه ملحفه است که در طرح و رنگ‌بندی متنوع تولید و عرضه می‌ شود. در حال حاضر مراکز خرید پارچه ملحفه ساده این محصول را به روش های گوناگون و به صورت عمده و یا خرده به متقاضیان ارائه می کنند و با توجه به کیفیت بالا و استفاده زیاد استقبال بسیار خوبی از خرید این محصول صورت می گیرد.

مراکز خرید پارچه ملحفه ساده

پارچه ملحفه ای خوب چه ویژگی دارد؟

پارچه ملحفه ای خوب چه ویژگی دارد؟ از ویژگی های پارچه ملحفه ای خوب می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • این پارچه با استفاده از الیاف طبیعی و یا ترکیبی مانند پنبه ای ، نخی و پلی استر و … تهیه می شود و از تراکم بافتی بسیار خوبی برخوردار می باسد.
  • در طرح و رنگ‌بندی زیبا و متنوع به صورت ساده، گلدار‌، عروسکی و … تولید می شود.
  • دارای ثبات رنگ‌ می باشد و در اثر شستشو با مواد شوینده تغییری در رنگ و کیفیت آن ایجاد نمی شود.
  • هیچ گونه حساسیتی در پوست ایجاد نمی کند و از نرمی و لطافت بسیار خوبی برخوردار می باشد.
  • به آسانی چروک نمی شود و فاقد آبرفتی می باشد همچنین در رنگ های تیره و روشن وجود دارد که مشتری بر حسب سلیقه و سبک دکوراسیون می تواند ملحفه دلخواه را انتخاب نماید.

امروزه انواع ملحفه باکیفیت در کارخانه های نساجی در شهر های بزرگ کشور با استفاده از بهترین الیاف و بوسیله دستگاه های پیشرفته و جدید در رنگ و طرح شیک و زیبا طراحی و تولید می شود و با ضمانت کیفیت در بازار های داخلی و خارجی عرضه می گردد.

فروشنده پارچه ملحفه ساده

فروشنده پارچه ملحفه ساده این روزها فروشنده پارچه ملحفه ساده این محصول را به شیوه های مختلف در اختیار مشتریان قرار می دهد و از فروش آن سود خوبی دریافت نموده و انواع ملحفه را در کوتاه ترین زمان به فروش می‌ رساند.

زیرا بسیاری از افراد آن را به صورت کلی تهیه می کنند. یکی از سایت های معتبر فروش انواع پارچه ملحفه ای با بهترین کیفیت و قیمتی ایده آل همین شرکت می باشد.

مشتری می تواند با ارتباط تلفنی با کارشناسان ما اطلاعات دقیق تری در مورد نحوه ارسال و قیمت محصول به دست آورد و پس از ثبت کردن سفارش محصول به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد.

قیمت پارچه ملحفه ساده با توجه به کیفیت آن، نوع الیاف به کار رفته در این محصول، برند و شرکت تولید کننده، روش خرید و فروش، هزینه های تولید، میزان عرضه و تقاضا، نوسانات اقتصادی موجود در بازار و … متفاوت است. قیمت انواع ملحفه در خرید عمده و مستقیم بسیار مناسب و مقرون به صرفه تر می باشد.

باغفلکی
09197374689

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید