مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت عرضه ملحفه هتلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های ملحفه هتلیسفارش ملحفه هتلی درجه یک

ملحفه یکی از کاربردی ترین انواع کالای خواب به شمار می آید که در انواع سفید و رنگی موجود می باشد و با توجه به کارایی مطلوب از فروش بالایی برخوردار است و متقاضیان زیادی دارد، قیمت ملحفه هتلی به عوامل متعددی بستگی دارد و موارد مختلفی مانند کیفیت، جنس پارچه استفاده شده در دوخت آن، شرکت تولید کننده، نحوه خرید و فروش، ابعاد و اندازه و … بر قیمت این محصول مؤثر می باشند.

قیمت عرضه ملحفه هتلی

ویژگی های ملحفه هتلی

ویژگی های ملحفه هتلی ملحفه هتلی دارای چه ویژگی هایی می باشد؟ این ملحفه از بهترین انواع پارچه نخی و پنبه ای، تترون و پلی استر و … تهیه شده است که دارای الیافی نرم و لطیف می باشد و عاری از هرگونه حساسیت و آلرژی است، این محصول از تراکم بافتی بسیار خوبی برخوردار بوده و در برابر سایش و پارگی بسیار مقاوم می باشد همچنین عدم آبرفتگی و ثبات رنگ از ویژگی های مثبت این محصول است و قابلیت شستشو با دست و ماشین لباسشویی را دارد.

این محصول ‌ در عرض های مختلف مانند 100، 150، 200 سانتی متر و … تولید شده است که مشتری به راحتی می تواند محصول دلخواه را خریداری نماید، انواع ملحفه هتلی معمولا در رنگ های سفید و نباتی و بدون طرح مورد استفاده قرار می گیرد و در انواع چند بار مصرف و یکبار مصرف تولید شده است که از نظر کیفیت و قیمت با هم متفاوت می باشند.

سفارش ملحفه هتلی درجه یک

سفارش ملحفه هتلی درجه یک در حال حاضر امکان سفارش ملحفه هتلی درجه یک به شیوه های گوناگون برای مشتری فراهم می باشد که یکی از ساده ترین راه ها خرید و سفارش اینترنتی از طریق همین سایت معتبر است که با توجه به مهیا نمودن شرایط آسان و راحت مشتری می تواند در اسرع وقت نسبت به خرید محصول مورد نظر اقدام نماید و پس از ثبت کردن سفارش محصول با بهترین بسته بندی به آدرس مورد نظر ارسال خواهد شد همچنین از ‌‌‌‌‌‌پرداخت هزینه های جانبی و اضافی در رفت و آمد پیشگیری می شود و امروزه اکثر افراد این نوع خرید را ترجیح می دهند.

انواع‌ ملحفه در کارخانه های تولید کننده با بهره گیری از پارچه های باکیفیت و مرغوب در انواع ساده و طرح دار تولید می شود و این تولید کننده ها از دستگاه های مدرن در تولید و تهیه این محصول بهره می برند و آن را در ابعاد متنوع تولید نموده و پس از آماده شدن راهی بازار فروش در داخل و خارج از کشور می کنند و با توجه به کاربرد فراوان و کیفیت عالی استقبال بسیار خوبی از خرید آن صورت می گیرد.

باغفلکی
09197374689

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید