مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز پارچه ملحفه ای طرح سنتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع پارچه ملحفه ای طرح سنتیمشخصات پارچه ملحفه ای طرح سنتیفروش پارچه ملحفه ای طرح سنتی
قیمت روز پارچه ملحفه ای طرح سنتی

قیمت روز پارچه ملحفه ای طرح سنتی به عواملی مانند نوع الیاف به کار رفته و کیفیت بافت و چاپ پارچه بستگی دارد.وقیمت پارچه ملحفه ای از یک جنس در عرض های مختلف با هم فرق دارد.
پارچه ملحفه ای در دو نوع ساده و طرح دار تولید می شود.
پارچه ملحفه ای طرح سنتی یکی از طرح هایی است که موردپسند بسیاری از مصرف کنندگان وخریداران می باشد. بنابراین در کارخانه نساجی این طرح بر روی پارچه ملحفه ای با کیفیت مناسب چاپ می شود. که به نوبه خود زیبایی منحصر به فردی به سرویس خواب شما می دهد.
برای دریافت لیست قیمت روز پارچه ملحفه ای طرح سنتی می توانید با مشاور فروش شرکت فروشگاهی دیبا تماس بگیرید تا علاوه بر پاسخگویی به سوالات شما قیمت انواع پارچه ملحفه ای را اعلام نماید تا خرید مطمئن انجام داده باشید.

قیمت روز پارچه ملحفه ای طرح سنتی

معرفی انواع پارچه ملحفه ای طرح سنتی

پارچه ملحفه ای در انواع مختلفی از طرح ها تولید می شود که هر کدام از آنها بستگی به نوع سلیقه ها در کاربردهای مختلفی استفاده می شود. هر چند که امروزه اکثرا به طرح های جدید و فانتزی روی آورده اند .اما باید به خاطر داشته باشم که طرح های اصیل و سنتی ایرانی نیز مورد پسند خیلی از مردم می باشد.
پارچه های ملحفه ای طرح سنتی در انواع طرح های:ترمه،کاشی، بته جقه، سرمه، گلیم و فرش تولید می شود.این پارچه ها در انواع مختلف با قیمت های متفاوتی به بازار عرضه می شود.
برای تهیه پارچه های ملحفه ای سنتی با فروشگاه پارچه فروشی ما تماس بگیرید.

معرفی انواع پارچه ملحفه ای طرح سنتی

مشخصات پارچه ملحفه ای طرح سنتی

مشخصات پارچه ملحفه ای طرح سنتی چیست؟کارخانه های نساجی در فرایند تولید پارچه های ملحفه ای از الیاف مختلفی در تارو پود پارچه استفاده می کنند که باعث تولید جنس های مختلفی از پارچه ملحفه ای می شود.همجنیت تراکم بافت و نحوه ی تکمیل در تولید پارچه ملحفه ای باکیفیت تاثیر بسیاری دارد. و پارچه ملحفه ای طرح سنتی نیز از این مورد مستثنی نمی باشد.
پارچه ملحفه ای که از الیاف پنبه با درصد بالا تولید شده باشد. بهترین نوع ملحفه است.و پارچه ملحفه ای مرغوب دارای تراکم بافت(گرماژ پارچه) بالا و بافتی یکدست می باشد.همچنین چاپ طرح روی پارچه به صورت راکتیو باشد.
پارچه ملحفه ای طرح سنتی که بیشتر از الیاف پنبه ویسکوز دز تاروپود آن استفاده می شود و در عرض های مختلف ۱۴۰،۱۶۰،۲۰۰،۲۴۰ سانتی متر و ۳ متر وارد بازار می شود.به عنوان سرویس خواب خانی،روتختی،روبالشی،رویه تشک، رومبلی،رویه پشتی، رومیزی، زیر انداز و در تهیه انواع کارهای دستی و تزیینی و … کاربرد دارد.

مشخصات پارچه ملحفه ای طرح سنتی

فروش پارچه ملحفه ای طرح سنتی

پارچه ملحفه ای طرح سنتی را چگونه می توان تهیه کرد؟
فروش پارچه ملحفه ای چگونه انجام می شود؟
کارخانجات نساجی با توجه به نیازها و سلیقه های متفاوت انواع پارچه های ملحفه ای را در انواع مختلف طرح ها تولید و به بازار عرضه می نمایند.
برای خرید مسقیم این محصول می توان به سایت های فروشگاهی مراجعه نمود و با مطالعه مقالات مختلف اطلاعات کافی را بدست آورد.
فروشگاه اینترنتی دیبا یکی از فروشگاه های مطمئن برای خرید انواع پارچه های ملحفه ای سنتی با کیفیت و به طور مستقیم و بدون واسطه به صورت عمده به قیمت کارخانه می باشد.
جهت خرید با کارشناس ما در ارتباط باشید.

فروش پارچه ملحفه ای طرح سنتی

 

 

 

باغفلکی
09197374689

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید