مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت روز پارچه ملحفه ای ترک

آنچه در این مقاله می خوانید...

معرفی انواع مدل های پارچه ملحفه ای ترککاربرد پارچه ملحفه ای ترک
قیمت روز پارچه ملحفه ای ترک

قیمت روز پارچه ملحفه ای ترک در بازار چقدر است؟خرید عمده پارچه ملحفه ای ترک کجا به صرفه تر است؟

تعداد افراد زیادی هستند که تمایل به خرید پارچه ملحفه ای وارداتی از جمله ترک را دارند.اما باید این مسئله را در نظر بگیرند که پارچه ملحفه ای ترک به دلیل اینکه وارداتی است و شامل هزینه های گمرکی و نقل و انتقالات می باشند. یکی از منسوجات گران قیمت محسوب می شود.
البته امروزه تعدادی از فروشگاه های اینترنتی با حذف دلالان به فروش عمده پارچه ملحفه ای ترک به صورت عمده و با قیمت مناسب تر و توزیع آنها به همه نقاط کشور اقدام نموده اند.
شرکت فروشگاهی دیبا یکی از این فروشگاه های معتبر است که امکان خرید مستقیم را برای خریداران گرامی فراهم نموده است.

قیمت روز پارچه ملحفه ای ترک

معرفی انواع مدل های پارچه ملحفه ای ترک

کشور ترکیه به عنوان قطب بزرک صنعت نساجی در جهان به حساب می آید.البته باید فراموش نکنیم که نسبت دادن هر برندی به نام ترک و ترکیه ممکن است از روی تقلب نیز باشد.
پارچه ملافه ای ترک اصل در عرض های ۲متر و ۴۰ سانت و ۳متر هستند که جنس الیاف آن صد در صد پنبه می باشد. که در حاشیه پارچه نام کارخانه تولید کننده چاپ شده است.
در خرید پارچه ملحفه ای ترک باید دقت نمود که ممکن است هر برندی در بازار پارچه به نام ترک جهت فروش بیشتر به مشتریان معرفی شود. منسوجات تولید شده در کشور ایران ، تایوان و… با برند ترک روی حاشیه چاپ نموده باشند.

نکته قابل توجه این است که پارچه های ملحفه ترک دارای طرح ها و مدل های خیلی شیک و جذاب هستند که تمایز مهمی با نمونه های دیگر تولیدات می باشد.
پارچه ملحفه ای ترک در جنس های نخی ، ساتن و ابریشم تولید می شود. که جهت خرید می توان با فروشگاه هایی که با شرکت های تولیدی ترکیه ارتباط دارند تماس بگیرید.

معرفی انواع مدل های پارچه ملحفه ای ترک

کاربرد پارچه ملحفه ای ترک

انواع ملحفه خارجی در بازار فروش پارچه ملافه مقدار زیادی از خرید و فروش ها را به خود تخصیص داده است.از مشهورترین پارچه ملافه های خارجی در بازار ترک و چینی هستد که به مقدار قابل توجهی طرفدار نیز دارند.ملحفه از جنس ساتن و دورو از جمله تولیدات خارجی هستند که در داخل کشور تولید نمی شود.

اکثر افراد لاکچری خواهان خرید پارچه ملحفه ترک برای سرویس خواب و روتختی خود هستند.که البته قیمت بالایی نیز دارد.اما باید دقت نمود که نوع اصلی آنرا بتوان تشخیص داد. زیرا متاسفانه تقلب در این زمینه زیاد به چشم می خورد.
انواع مختلف پارچه ملحفه ای مرغوب ترک در تولید کالای خواب خانگی و هتل ها، ملحفه تشک و بالشت، لحاف، تشک وبالشت و روتختی عروس، جهت ملحفه پتو، سرویس خواب و ملحفه کودک، سرویس آشپزخانه، رومبلی ، رومیزی و … کاربرد دارند.

کاربرد پارچه ملحفه ای ترک

 

باغفلکی
09197374689

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید