مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پارچه ملحفه عروسکی طوبی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع پارچه ملحفه عروسکیمرکز خرید پارچه ملحفه عروسکی

پارچه ملحفه عروسکی طوبی بسیار زیبا می باشد و با کیفیت و جنس آن ها از مواد اولیه مرغوب تشکیل شده است، فروش پارچه به صورت متری و عمده انجام می گیرد و دارای مشتریان زیادی می باشد که بسیار پر رونق است و برای روتختی و روبالشی کودکان بسیار زیبا هستند، فروش در انواع طرح و رنگ وجود دارد و دارای قیمت مناسبی است، که البته امروزه می تواند به صورت اینترنتی و آنلاین نیز انجام گیرد و در مدت زمان اندکی به دست مشتریان برسد.

فروش پارچه ملحفه عروسکی طوبی

انواع پارچه ملحفه عروسکی

انواع پارچه ملحفه عروسکی انواع پارچه ملحفه عروسکی را بیشتر برای نوزادان و کودکان استفاده می کنند زیرا هم در نوع دخترانه موجود هستند و هم در نوع پسرانه که به اتاق خواب کودک و نوزاد رنگ و زیبایی خاصی می دهند و موجب شادی و نشاط در آن ها می شوند. این پارچه ها در انواع جنس های نخی، تترون، ابریشمی، عروسکی، حاشیه دار و.. موجود می باشند، که متناسب با هر سلیقه ای وجود دارند و مورد مصرف قرار می گیرند.

انواع پارچه های عروسکی بدون ایجاد حساسیت می باشند و دارای جذب بالایی هستند و جنسی بسیار نرم و لطیف دارند و تقریباً همه نوع این پارچه ها از نوع پرفروش ترین ها هستند، که با طرح و رنگ های گوناگونی در بازار وجود دارند . انواع پارچه های عروسکی دارای عرض دو تا سه متر هستند و هرکدام ضخامت متفاوتی دارند و جنسشان سبک می باشد و متناسب با فصل گرم و سرد هستند و می توان آن ها را به راحتی شستشو داد و خشک کرد.

قیمت پارچه ملحفه عروسکی بسیار متفاوت هستند و با توجه به نوع کیفیت و جنس آن ها تعیین می شود هرچه با کیفیت تر باشند گران تر هستند، قیمت های امروزه نیز با نوسانات بسیاری روبه رو هستند و در هر مکانی که به فروش می رسند دارای قیمتی متفاوت از هم هستند.

مرکز خرید پارچه ملحفه عروسکی

مرکز خرید پارچه ملحفه عروسکی خرید پارچه ملحفه عروسکی در بسیاری از نقاط ایران انجام می گیرد و این پارچه ها در انواع طرح و رنگ های زیبا و شیک موجود می باشند، مرکز خرید محصولاتی با کیفیت را به داخل و خارج از ایران ارائه می‌دهند که باید معتبر و قابل اطمینان باشند و از محصولات اصلی استفاده کنند.

مرکز خرید حجم زیادی از این پارچه ها را دارند، نمایندگان کارخانه ها و شرکت ها باید محصولی با کیفیت و جنس مرغوب را به این مرکز ارائه دهند که در این مراکز نیازی به واسطه های متعدد از جمله عمده فروشان و خرده فروشان و … نمی باشد و عرضه به صورت مستقیم و عمده انجام می گیرد که دارای قیمت بسیار مناسبی می باشند.

باغفلکی
09197374689

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید