مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پارچه ملحفه ای طوبی درجه یک

آنچه در این مقاله می خوانید...

اطلاعات فنی بهترین جنس پارچه ملحفه ایخرید عمده پارچه ملحفه ای درجه یک کیلویی
فروش عمده پارچه ملحفه ای صادراتی

پارچه ملحفه ای درجه یک با بهترین قیمت به فروش می رسد. پارچه ملحفه ای طوبی یکی از بهترین انواع این پارچه ها در نوع خود بوده که در بین افرادی که به صورت روزمره با انواع پارچه ها سروکار دارند، کاملا شناخته شده است. این نوع پارچه ها در طرح و رنگ های بسیار متنوعی تولید می شوند. جنس بیشتر پارچه های ملحفه ای از پلی استر پنبه بوده که ماندگاری بالایی دارند. فروش پارچه ملحفه ای بدون واسطه از طریق سایت انجام شده و خریداران می توانند با پایین ترین قیمت آن را به روش آنلاین خریداری کنند.

فروش پارچه ملحفه ای طوبی درجه یک

اطلاعات فنی بهترین جنس پارچه ملحفه ای

اطلاعات فنی بهترین جنس پارچه ملحفه ای

پارچه های ملحفه ای از نظر جنس با یکدیگر تفاوت دارند اما بهترین جنس آن از نوع پنبه خالص بوده که بسیار نرم و لطیف است. انتخاب این نوع پارچه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که ارتباط مستقیم با خواب انسان دارد و هر فرد تقریبا یک سوم از عمر خود را در این راه صرف می کند. لذا انتخاب پارچه های ملحفه ای باکیفیت می تواند تاثیر مستقیمی در آرامش و خواب هر شخص ایفا کند.

پارچه های ملحفه ای طرح های بسیار مختلفی دارند. رنگ های شاد و جذاب انتخاب را برای هر خریدار سخت می کند. جنس این پارچه ها با نوع الیافی که در آن به کار رفته ارتباط مستقیم دارد. برای آنکه بتوانید بهترین جنس را انتخاب کنید باید به دو نکته در زمان خرید توجه کنید.

  1. در زمان خرید پارچه را لمس کنید. نرمی و زبری پارچه به راحتی در زیر انگشتان دست احساس می شود. این یک روش تجربی برای انتخاب پارچه خواهد بود.
  2. در زمان مراجعه برای انتخاب از فروشنده در مورد جنس پارچه سوال کرده و از او راهنمایی بخواهید. معمولا هرچه درصد پنبه به کار رفته در پارچه های ملحفه ای بیشتر باشد، قیمت بالاتری نیز دارند.

خرید عمده پارچه ملحفه ای درجه یک کیلویی

خرید عمده پارچه ملحفه ای درجه یک کیلویی

خرید پارچه ملحفه ای را می توانید به صورت عمده و کیلویی انجام دهید. در برخی از مواقع سال و در فروش عمده انواع پارچه های ملحفه ای درجه یک با تخفیف ویژه به صورت کیلویی عرضه می شود تا خریداران بتوانند بهترین نوع این پارچه را بر اساس نیازشان خریداری کنند. البته قیمت پارچه های ملحفه ای که به این روش عرضه می شود باهم فرق می کند. بسته به کیفیت نخ پارچه، تراکم پارچه، یک دست بودن بافت، کیفیت چاپ در صورت رنگی بودن پارچه و… در تعیین قیمت بسیار موثر است.

در زمان انتخاب و خرید به جنس پارچه ملحفه ای دقت کنید. برخی از انواع جنس ها برای فصل گرم و برخی برای فصل سرد سال مناسبترند. به طور مثال انتخاب پارچه های تترون ساده یا طرح دار برای تابستان گزینه مناسبی است.

باغفلکی
09197374689

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید