مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پارچه ملحفه ای شیک بدون واسطه

آنچه در این مقاله می خوانید...

جدید ترین مدل های پارچه ملحفه ای شیکبهترین جنس پارچه ملحفه ایخرید پارچه ملحفه ای شیک
فروش پارچه ملحفه ای شیک بدون واسطه

فروش پارچه ملحفه ای شیک بدون واسطه و به طور مستقیم با قیمت درب کارخانه از طریق سایت فروشگاهی و مراکز توزیع ای محصولات به سادگی و با کم ترین زمان ممکن بدون حضور شما مشتریان عزیز صورت می گیرد.
کارحانه های نساجی کشور با به کار بردن زیباترین رنگ ها و طرح ها با مدل های متنوع به پارچه های ملحفه ای جلوه و نمای منحصر به فردی را بخشیده اند. به طوری که این محصولات از نظر کیفیت و طرح با نمونه های خارجی قابل رقابت هستند.
این همه تنوع تولید در رنگ و طرح خزیداران را دچار وسواس نموده و انتخاب را حتی دشوار کرده است. اما شما خریداران و مصرف کنندگان پارچه ملحفه ای کافیست با کارشناسان شرکت فروشگاهی ما تماس بگیرید. تا شما را در شناخت انواع پارچه ملحفه ای راهنمایی کنند.

فروش پارچه ملحفه ای شیک بدون واسطه

جدید ترین مدل های پارچه ملحفه ای شیک

پارچه ملحفه ای انتخاب شده برای سرویس خواب در دکوراسیون اتاق خواب تاثیر زیادی دارد.و قبل از انتخاب روتختی و ملحفه بالش و تشک باید رنگ دیوار یا کاغذ دیواری اتاق خواب، لوستر و یا آباژور و بقیه وسایل اتاق را نیز در نظر گرفت.

طرح زیبا و شیک پارچه ملحفه ای اولین موضوعی است که مردم در خرید خود به آن توجه دارند.امروزه کارخانه های نساجی با برندهای موفق سعی دارند جدیدترین و شیک ترین طرح های پارچه ملحفه ای را به بازار فروش عرضه نمایند.این طرح ها شامل این موارد می باشد:

بهترین جنس پارچه ملحفه ای

بهترین جنس پارچه ملحفه ای زا چگونه تشخیص دهیم؟
جنس نخی که در بافت پارچه ملحفه استفاده می شود: پنبه به عنوان الیاف طبیعی دارای ویژگی های مشخص نرمی، عبور هوا، جذب رطوبت و احساس راحتی موقع تماس با پوست می توان نام برد. که پنبه مصری از باکیفیت ترین نوع پنبه می باشد.پنبه با الیاف های دیگر در بافت ملحفه ترکیب می شود و روی وزن و زیر دست پارچه اثر می گذارد.
تراکم بافت(تعداد سرنخ در یک اینچ مربع):تراکم بالا یک مورد بسیار مهم در تعیین کیفیت و قیمت پارچه ملحفه ای می باشد.تراکم در صافی و دوام ملحفه تاثیرگذار است.ملافه هایی با تراکم ۲۸۰ تا ۴۰۰،صاف ،لطیف و جاذب هستند و آبرفت کمتر و قابلیت عبور هوا به خوبی دارند.
بافت پارچه:پارچه های با بافت تافتف زیر دست خشک و به ضاهر کدر می باشند.اما بافت ساتن باعث تولید پارچه هایی با ظاهر درخشان تر و زیر دست لطیف می شود که وزن آن سنگین تر نیز می باشد.که معمولا در بافت ساتن از نخ های مرغوب تری در تولید ملحفه استفاده می شود.

بهترین جنس پارچه ملحفه ای

خرید پارچه ملحفه ای شیک

خرید اینترنتی پارچه ملحفه ای یکی از روش های ساده و راحت می باشد.که انواع پارچه های ملحفه ای شیک و بادوام در طرح ها و رنگ های متنوع موجود و با نرخ ارزان کارخانه برای شما خریداران گرامی در سراسر کشور ارسال می شود.
کافی است که با کارشناس فروش شرکت فروشگاهی دیبا تماس بگیرید تا در کمترین زمان ممکن بهترین و ارزان ترین خرید را انجام داده باشید.

خرید پارچه ملحفه ای شیک

 

باغفلکی
09197374689

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید