مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پارچه ملحفه ای ترک کودک

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای خرید پارچه ملحفه ای کودکقیمت هر متر پارچه ملحفه ای کودک
فروش پارچه ملحفه ای ترک کودک

پارچه ملحفه ای کودک در رنگ ها و طرح های بسیار متفاوتی در بازار وجود دارد. فروش پارچه ملحفه ای ترک به دلیل کیفیت بالا ترین پارچه ها، بازار داغ تری دارد. فروش این پارچه در رنگ ها و مدل های گوناگونی انجام می پذیرد، تنوع بالای این پارچه ها باعث شده است که خریداران آن را با تمام سلیقه ها بتوانند پارچه ملحفه ای مورد نیاز خود را بیابند.

فروش پارچه ملحفه ای ترک کودک

راهنمای خرید پارچه ملحفه ای کودک

راهنمای خرید پارچه ملحفه ای کودک در هنگام خرید پارچه ملحفه ای کودک توجه به نکات ضروری است:

  • رنگ‌پارچه: پارچه ای که برای کودک خریداری می‌کنید بهتر است از رنگ‌های خیلی روشن نباشد زیرا این پارچه ها خیلی زود کثیف می شوند و نیاز به شستشوی مداوم دارند، از طرفی بهتر است از انواع پارچه های خیلی تیره نیز برای کودکان استفاده نشود، زیرا باعث می شود روحیه کودکان تاثیر بپذیرد.
  • طرح پارچه: در هنگام خرید پارچه ملحفه کودک بهتر است به طرح پارچه است دقت نمایید و آن را از انواع طرح هایی خریداری کنید که کودک دوست داشته باشد. برای مثال بسیاری از شخصیت‌های کارتونی امروزه روی پارچه های ملحفه ای وجود دارند می توانید شخصیت کارتونی مورد علاقه کودک خود را در بین پارچه ها بیابید.
  • مقاومت در برابر شستشو: یکی از ویژگی‌های بسیار بارزی که پارچه های ملافه باید داشته باشد این است که این پارچه ها باید در برابر شستشو مقاومت بسیار خوبی داشته باشند. انسان در شبانه روز هشت ساعت را داخل رخت خواب می گذراند و باید به نظافت رخت خواب توجه ویژه ای داشته باشد. کودکان بیشتر از بزرگسالان ممکن است تشک و بالشت خود را کثیف کنند و به همین دلیل باید تشک آنها را به صورت هفتگی شست و به همین دلیل پارچه باید کیفیت بسیار بالایی داشته باشد تا در برابر شستشو مقاومت خوبی از خود نشان دهد.
  • دقت به بافت: پارچه های ملحفه ای که بافت های ریز تری دارند، معمولا از کیفیت بالاتری برخوردار هستند، این پارچه ها معمولاً خیلی زود شکافته یا نخ کش نمی شود، همچنین کیفیت طرح روی این پارچه ها بهتر است.

قیمت هر متر پارچه ملحفه ای کودک

قیمت هر متر پارچه ملحفه ای کودک قیمت پارچه ملحفه بسیار متفاوت است و همیشه دارای نوسانات بسیار زیادی است، در یک سال اخیر قیمت پارچه حدود ۴ برابر افزایش پیدا کرده است و پارچه ملحفه ای نیز از این قاعده مستثنا نیست. قیمت هر متر پارچه ملحفه کودک بنا بر مدل ها و کیفیت های آن متفاوت است اما می‌توان گفت قیمت پارچه ملحفه ای ترک به دلیل کیفیت بسیار بالاتری که دارد، بیشتر است، اما این قیمت بالاتر را به دلیل مقاومت بیشتر پارچه و استفاده در سالهای بیشتر، می توان بسیار مقرون به صرفه دانست.

باغفلکی
09197374689

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید