مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش پارچه ملحفه ای ایرانی بدون واسطه

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع پارچه ملحفه ای ایرانیبهترین پارچه ملحفه ای ایرانی چه ویژگی دارد؟
فروش پارچه ملحفه ای ایرانی بدون واسطه

فروش پارچه ملحفه ای ایرانی بدون واسطه از طریق سایت فروشگاه های معتبر امکان پذیر می باشد.پارچه ملحفه ای ایرانی دارای تنوع رنگ و طرح و مدل می باشد.همچنین جنس پارچه های ملحفه ای با یکدیگر متفاوت بوده و بستگی به نوع الیاف به کاررفته در آن کیفیت و قیمت نیز تغییر می نماید.
مجموعه دیبا انواع پارچه های ملحفه ای ساده و طرح دار زیبا و شیک و باکیفیت و با مناسب ترین قیمت را به سراسر ایران به تمام عمده فروشی های پارچه و مصرف کنندگان عزیز توزیع می نماید.
قیمت پارچه ملحفه ای در شرکت ما به طور مستقیم و بدون واسطه از طرف تولیدکننده اعلام می شود. به همین دلیل نرخ کم نظیری دارد.

 

فروش پارچه ملحفه ای ایرانی بدون واسطه

آشنایی با انواع پارچه ملحفه ای ایرانی

حداقل یک سوم از زمان استراحت همه ما در رختخواب و روی انواع مختلفی از پارچه ملحفه ای می گذرد.و نوع و طرح پارچه ملحفه ای محل خواب ما موضوعی است که نباید نسبت به آن بی تفاوت بود.
خرید و فروش انواع پارچه ملحفه ای ایرانی در رنگ ها و طرح ها جدید سود بسیار خوبی دارد بنابراین ضروری است که تولیدکنندگان  تشک و رو تختی، پارچه فروشی ها و خریداران پارچه ملحفه ای به صورت عمده یا جزیی جهت خرید و فروش به بهترین نحو ممکن آشنایی کامل با انواع پارچه ملحفه ای داشته باشند.

کارخانه های نساجی مختلفی در زمینه تولید پارچه ملحفه ای در جنس ها و عرض های مختلف فعالیت دارند و انواع مختلفی از پارچه ملحفه ای ایرانی و خارجی در بازار یافت می شود.

پارچه ملحفه ای دو نوع است:

  • ساده
  • طرح دار

پارچه ملحفه ای ساده با هفتاد رنگ متنوع برای مصارف خانگی، بیمارستان ها و هتل ها بیشتر کاربرد دارد و به عنوان ملحفه تشک و لحاف، رو تختی به کار می رود.و از نوع طرحدار ارزان تر می باشد.
پارچه ملحفه ای طرح دار که بیشتر مصارف خانگی دارد و  طراحان جدیدترین مدل ها به کارخانه های نساجی ارائه می دهند و در مرحله چاپ روی پارچه قرار می گیرد.
طرح های پارچه ملحفه ای به شرح زیر می باشد:

آشنایی با انواع پارچه ملحفه ای ایرانی

شرکت ما آماده جوابگویی به سوالات شما در مورد انواع پارچه های ملحفه ای می باشد کافیست جهت سفارش با کارشناس فروش تماس بگیرید.

بهترین پارچه ملحفه ای ایرانی چه ویژگی دارد؟

همه ما جهت خرید هر محصولی به دنبال بهترین ها هستیم.پارچه ملحفه ای ایرانی دارای تنوع زیادی در جنس و طرح می باشد.اما این سوال پیش می آید که چگونه بهترین پارچه ملحفه ای را بیابیم؟
اولین راه برای تشخیص پارچه خوب و باکیفیت لمس زیر دست پارچه می باشد هرچقدر لمس پارچه به ما احساس لطافت و نرمی بیشتری دهد جنس آن نیز بهتر خواهد بود.
راه دوم آشنایی با الیاف به کار رفته در تاروپود پارچه و شناخت انواع الیاف موجود و مزیت ها و معایب هرکدام از الیاف داشته باشیم.

بهترین پارچه ملحفه ای ایرانی چه ویژگی دارد؟

باغفلکی
09197374689

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید