مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده پارچه ملحفه اصفهان

آنچه در این مقاله می خوانید...

پارچه ملحفه اصفهان دارای چه طرح هایی می باشد؟کیفیت پارچه های ملحفه اصفهان چگونه است؟قیمت روز پارچه ملحفه اصفهان
فروش عمده پارچه ملحفه اصفهان

فروش عمده پارچه ملحفه اصفهان در چه مراکزی انجام می شود؟
کارخانه های نساجی متعددی در اصفهان تولید پارچه ملحفه با برندهای مختلف را انجام می دهند و از طریق نمایندگی های معتبر به سراسر ایران توزیع می نمایند.
ملحفه اصفهان که در عرض های ۱۵۰ سانتی متر،  سانتی متر۲۰۰،  سانتی متر۲۴۰ و ۳متر در طرح های متنوع و زیبا و با رنگ بندی مختلف متناسب با همه سلیقه ها تولید می شود. جنس این ملحفه ها بیشتر از پنبه پلی استر بوده و با بهترین کیفیت با استفاده از دستگاه ها و ماشین آلات پیشرفته دنیا بافته می شود و از طریق نمایندگی ها به صورت مستقیم به طور عمده سری و عدلی به فروش می رسند.

فروش عمده پارچه ملحفه اصفهان

پارچه ملحفه اصفهان دارای چه طرح هایی می باشد؟

یکی از پرکاربردترین و پرمصرف ترین پارچه ها در بازار پارچه ملحفه می باشد و با توجه به این نکته پارچه ملحفه در طرح ها و رنگ های متنوع تولید می شود.
پارچه ملحفه اصفهان نیز با توجه به سلیقه ی افراد مختلف در طرح های جدید و شیک شامل طرح گلدار، عروسکی، حاشیه دار ، سنتی و فانتزی تولید شده و برای انواع روتختی، روبالشی، رویه تشک و پتو ، سرویس آشپز خانه، سیسمونی نوزاد و چادر نمازی و… کاربرد دارند.

پارچه ملحفه اصفهان دارای چه طرح هایی می باشد؟

کیفیت پارچه های ملحفه اصفهان چگونه است؟

شهر اصفهان به عنوان قطب نساجی در ایران انواع پارچه ملحفه را با کیفیت عالی تولید نموده و به بازار عرضه می کند. این منسوجات توسط دستگاه های مدرن و با استفاده از نیروهای کارآزموده و رنگرزی ثابت با بالاترین کیفیت تولید می شوند. و قیمت پارچه ملحفه اصفهان در مقایسه با دیگر منسوجات مشابه بسیار به صرفه بوده و به طور مستقیم از طریق سایت های اینترنتی و یا به طور سنتی به فروش می رسد.
شهر اصفهان به عنوان یکی از شهرهای تولید بهترین پارچه ملحفه ایرانی قدمت فراوانی داشته و شهرت جهانی دارد.

کیفیت پارچه های ملحفه اصفهان چگونه است؟

قیمت روز پارچه ملحفه اصفهان

کارخانه های نساجی در شهر اصفهان ،انواع پارچه ملحفه اصفهان را به سراسر ایران و حتی خارج از کشور توزیع می نماید.ملحفه ها با برند ها مختلفی به نام های نگین و طوبی، ماهواره، ستایش ،دریا، کاسپین ، مستانه، گلچهر و گلریز و ….توسط این کارخانه ها تولید می شود.
برای آگاهی یافتن از قیمت روز پارچه ملحفه اصفهان و همچنین بازدید از انواع طرح های موجود و خرید ملحفه اصفهان با کارشناس نمایندگی دیبا ارتباط برقرار کنید.

فروش عمده پارچه ملحفه اصفهان به طور مستقیم و با ارزان ترین قیمت از طریق مجموعه دیبا امکان پذیر می باشد. جهت سفارش و اطلاع از قیمت روز با کارشناس فروش تماس بگیرید.

قیمت روز پارچه ملحفه اصفهانس

باغفلکی
09197374689

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید