مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش عمده پارچه ملحفه ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های پارچه ملحفه باکیفیتمرکز خرید پارچه ملحفه ارزان

فروش پارچه ملحفه ارزان با بهترین قیمتها و تنوع برندهای بروجرد،طوبی،ستایش،نگین و طوبی،یزد در سایت www.parcheshik.ir دسترسی شما را به دیدن پارچه های متنوع آسان نموده است. همچنین مقایسه قیمت برندهای موجود می تواند به شما در انتخاب مناسب کمک کند. اگر نظرات خود را پس از خرید با ما به اشتراک بگذارید قطعا در خدمات رسانی موثر خواهد بود

فروش عمده پارچه ملحفه ارزان

ویژگی های پارچه ملحفه باکیفیت

ویژگی های پارچه ملحفه باکیفیت خواب یکی از پیش نیازهای زندگی سالم است. خواب سالم نیازمند ابزارهایی است که یکی از آنها ملحفه های با کیفیت برای پوشش هنگام خواب است. در این میان پارچه های پنبه ای طرفداران بیشتری برای این کار دارد. در در صنعت کالای خواب از جمله زیر انداز، رو انداز و روبالشتی پارچه ملحفه ارزان استفاده می شود.

همچنین در ساخت لوازم آشپزخانه همچون دم کنی ها، دستگیره، دستمالهای نظافت، پیش بند و پوششهای قابلمه نیز استفاده می شود.

از ویژگی های پارچه ملحفه ای می توان به تراکم پارچه، وزن آن، رنگ و میزان استفاده از پنبه در آن اشاره کرد. تراکم پارچه که همان تعداد پود پارچه می باشد، در انتخاب آن اثر گذار است. همچنین وزن کم یکی از مشخصات این پارچه هاست. این نوع پارچه ها دوام بالایی در برابر شستشو داشته و ماندگاری بیشتری دارند. بهترین حالت برای شستشوی این نوع پارچه ها استفاده از آب سرد و شوینده های سبک استفاده شود تا مدت زمان دوام افزایش یابد. همچنین هنگام خشک کردن نباید مدت زمان زیادی در آفتاب قرار گیرند.

البته این نوع پارچه ها معایبی همچون چروک شدگی را به همراه دارند و گاها دچار آب رفتگی می شوند. بنابراین برای جلوگیری از تغییر سایز مورد نظر توصیه می شود قبل از استفاده و دوخت حتما یکبار با آب شوینده سبک شسته شود.

پارچه ملحفه با کیفیت دارای نخ و پنبه بیشتر طرفداران بسیاری در دنیا دارد و همین موضوع باعث می شود بازار وسیعی در پی خود داشته باشد. رقابت بر سر داشتن بازار بیشتر باعث افزایش کیفیت در برخی برندها می گردد.

مرکز خرید پارچه ملحفه ارزان

مرکز خرید پارچه ملحفه ارزان مجموعه دییا سعی کرده است با حمایت از برندهای داخلی همچون بروجرد، طوبی، ستایش، نگین و طوبی یزد در راستای برآورده کردن خواسته های متنوع مشتریان عزیز حرکت نماید.

این برندها در انواع تمام پنبه و یا ترکیبی (پنبه – پلی استر) در عرضهای 150 ، 200 ،240 ، 250 و 300 ارائه می شود. انواع پارچه ملحفه باکیفیت در طرحهای ساده، گلدار، عروسکی در رنگ بندی های متنوع برای شما فرصت انتخاب مناسبی فراهم می آورد تا بتوانید با صرف کمترین هزینه پارچه مورد نظر خود را پیدا نمایید.

شما با ثبت نام در سایت www.parcheshik.ir و بازدید از آن می توانید انواع ملحفه های باکیفیت و ارزان را پیدا کنید و با کمترین واسطه خریداری نمایید. همچنین در صرف وقت و انرژی خودتون صرفه جویی می کنید.

دیبا تجربه سالها فعالیت در این زمینه را با شما به اشتراک می گذارد

باغفلکی
09197374689

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید