مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش بی واسطه پارچه ملحفه ای هتلی تک رنگ

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات پارچه ملحفه ای هتلیپارچه ملحفه ای هتلی از کجا بخرم؟
فروش عمده پارچه ملحفه ای صادراتی

پارچه کاربرد و جنس های بسیار متفاوتی دارد که هر کدام از ویژگی های مخصوص به خود برخوردار می باشد. فروش بی واسطه پارچه ملحفه ای هتلی تک رنگ با کاهش قیمت همراه است که بسیاری از مشتریان این شیوه خرید را ترجیح می دهند.

فروش بی واسطه پارچه ملحفه ای هتلی تک رنگ

مشخصات پارچه ملحفه ای هتلی

مشخصات پارچه ملحفه ای هتلی پارچه ملحفه ای هتلی از جمله پارچه های ساده به شمار می رود که تقاضای بسیار بالایی در بازار دارد. از مشخصات این پارچه می توان به ضد حساسیت بودن آن اشاره کرد که به این دلیل در هتل و برای همه افراد استفاده می شود.

این پارچه از مدل و رنگ های مختلفی تولید می شود که رنگ سفید در این بین از مصرف بیشتری برخوردار می باشد. هتل، مسافرخانه، منازل و… از پر مصرف ترین مکان هایی هستند که از این نوع پارچه استفاده می کنند.

جنس این پارچه بسیار لطیف و نازک می باشد و شستشوی ساده ای دارد. از این پارچه در دوخت سرویس خواب استفاده می شود و بسیاری از عروس ها برای سرویس خواب خود این نوع پارچه را ترجیح می دهند چرا که بسیار نرم و زیبا می باشد.

در اتاق های مجلل از پارچه های ساتن استفاده می شود که بسیار شیک و زیبا است و انعطاف و لطافت خاصی دارد. این پارچه کیفیت بالایی از نظر چاپ دارد و می توان از رنگ های مختلفی در تولید آن به کار برد.

پارچه ملحفه ای هتلی از کجا بخرم؟

پارچه ملحفه ای هتلی از کجا بخرم؟ فروش پارچه ملحفه ای مشهد از طریق اینترنت و به روش غیر حضوری امکان پذیر می باشد. مشتریان می تواند تقاضای خود را نسبت به انواع این محصول با نرخ مناسب از فروشندگان این مجموعه درخواست نمایند.

همانطور که گفته شد تنوع رنگ و مدل این محصول بسیار زیاد است و انتخابات فراوانی پیش روی مشتریان و خریداران قرار می دهد. این پارچه در پکیج و بسته بندی های استاندارد و بسیار بهداشتی آماده عرضه به مصرف کنندگان عزیز می باشد. جهت خرید این کالا برای همه مشتریان نرخ های کمی برای آن قرار داده شده تا همه افراد بتوانند به راحتی به تهیه آن پرداخته و بودجه خود را به آسانی مدیریت نمایند.

می توان از مشخصات مانند جنس پارچه، ابعاد، نوع کیفیت و… پارچه ملحفه ای هتلی از طریق مشاوران مجموعه آگاه شد و سپس به خرید و تهیه آن اقدام کرد. سفارش این پارچه برای همه خریداران که در نقاط مختلف کشور به سر می برند مقدور می باشد و در زمان بسیار اندک به محل مورد نظر ارسال می شود. خرید عمده نیز برای همه افراد وجود دارد.

باغفلکی
09197374689

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید