مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده بهترین پارچه تترون نخی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بررسی خصوصیات پارچه تترون نخیقیمت هر متر پارچه تترون نخی

فروشنده بهترین پارچه تترون نخی انواع مدل ها، رنگ ها را با بهترین کیفیت در اختیار مشتریان می گذارد تا آن ها بتوانند با اطمینان از کیفیت اقدام به تهیه کالا کنند.

پارچه تترون از پر فروش ترین پارچه ها می باشد و کاربرد های گسترده آن موجب شده بازار خرید و فروش داغی پیدا کند علاوه بر این کیفیت بالای آن هم تاثیر مستقیمی روی افزایش خرید پارچه تترون داشته است.

فروشنده بهترین پارچه تترون نخی

بررسی خصوصیات پارچه تترون نخی

بررسی خصوصیات پارچه تترون نخی خصوصیات پارچه تترون نخی شامل گزینه های زیر می شوند:

  1. از الیاف فلامنت و پلی استر ویسکوز تهیه شده است.
  2. بافت نرم و لطیفی دارد.
  3. در عرض های ۱۱۰،۹۰، ۲۰۰، ۱۸۰، ۱۵۰ و ۳۰۰ سانتی متر تولید می گردد.

پارچه های تترون در انواع مختلفی تولید می شود که می توان به پارچه تترون ملحفه ای، پارچه تترون پیراهنی، پارچه تترون مقعنه ای، پارچه تترون بیمارستانی، پارچه تترون هتلی و پارچه تترون پیژامه ای اشاره کرد نمونه اول برای تولید ملحفه و انواع کالای خواب استفاده می شود و به دو صورت ساده و رنگی چاپی تولید می گردد.

نمونه دوم برای دوخت انواع پیراهن های مردانه و اسپرت استفاده می شود و بیشترین کاربرد پارچه های تترون برای دوخت پیراهن می باشد و تترون مشکی که دارای عرض ۱۵۰ سانتی متر می باشد بهترین انتخاب برای دوخت پیراهن های مردانه محسوب می شود.

نمونه سوم برای دوخت مقعنه از پارچه های تترون با عرض های ۹۰، ۱۵۰، ۱۱۰ و ۱۸۰ سانتی متر استفاده می کنند نمونه چهارم برای دوخت لباس های بیمارستانی استفاده می شود و از رنگ های پارچه تترونی که برای این منظور به کار برده می شود می توان به مغز پسته ای، آبی، سفید و یاسی اشاره کرد و عرض های پارچه ای تترون بیمارستانی ۱۵۰ و ۳۰۰ سانتی متر می باشد.

نمومه پنجم هم برای دوخت ملحفه های کالای خواب بیمارستان ها استفاده می شود و نمونه ششم پارچه هایی که برای دوخت پیژامه استفاده می شوند به صورت ساده رنگی یا طرح دار چهار خانه و راه راه می باشند.

قیمت هر متر پارچه تترون نخی

قیمت هر متر پارچه تترون نخی قیمت هر متر پارچه تترون نخی بسته به کیفیت آن متفاوت می باشد علاوه بر این تغییرات نرخ ارز، نوع خرید، نوع برند و قانون عرضه و تقاضا هم موجب شده قیمت پارچه تترون نخی متفاوت باشد.

علاوه بر قیمت در هنگام خرید پارچه تترون نخی باید به نوع کاربرد پارچه هم توجه کنید به عنوان نمونه پارچه ای که برای دوخت مقنعه استفاده می شود ضخامت کمتری نسبت به پارچه ای دارد که برای دوخت کالای خواب استفاده می گردد و برای اطمینان از کیفیت حتما به سراغ برند های معتبر و صاحب نام بروید.

باغفلکی
09197374689

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید