مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده انواع پارچه ملحفه کودک

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای خرید ملحفه برای کودکمراکز عرضه پارچه ملحفه کودک

فروشنده انواع پارچه ملحفه کودک با تمام توان خود سعی می کند مدل های مختلف پارچه های ملحفه ای را با بهترین برند ها در اختیار مشتریان بگذارد. پارچه ملحفه کودک دارای رنگ های شاد و متنوعی می باشد که برای روتختی، رو تشکی و روبالشتی استفاده می شود و می تواند آرامش و خواب راحتی را تقدیم کودک شما کند.

فروشنده انواع پارچه ملحفه کودک

راهنمای خرید ملحفه برای کودک

راهنمای خرید ملحفه برای کودک برای خرید پارچه ملحفه برای کودک باید به گزینه های زیر توجه بفرمایید تا بهترین مدل پارچه ملحفه ای را خریداری کنید:

  1. ملحفه های کش دار را برای روتشکی کودک خود خریداری کنید تا جا به جایی و شلختگی آن ها کم باشد.
  2. به تراکم بافت پارچه و نخ های بافته شده پارچه توجه نمایید.
  3. پارچه ملحفه ای را خریداری کنید که ضخامت زیادی نداشته باشد و شما بتوانید به راحتی آن را بشویید.

پارچه ملحفه ای کودک در انواع مختلفی تولید می شود که می توان به پارچه ملحفه ای نخی کودک، ملحفه الیاف مصنوعی با پلی استر، ملحفه پشمی و ملحفه ارگانیک اشاره کرد نمونه اول از نخ ۱۰۰ درصد خالص تولید شده است به همین دلیل از پر فروش ترین ملحفه های کودک محسوب می شود.

چون هوا به راحتی داخل پارچه های نخی ملحفه ای نفوذ می کند باعث می شود کودک جای خنک و راحتی داشته باشد و عرق نکند و ضد حساسیت می باشد و هیچ گونه آلرژی روی پوست کودک ایجاد نمی شود نمونه دوم چون جریان هوا در بین آن کمتر انجام می شود گرم می باشد و جای خواب کودک شما را گرم نگاه می دارد.

پارچه ملحفه ای پلی استر جای گرم برای خواب کودک شما در فصل زمستان فراهم می کند نمونه سوم از پشم، پنبه و فیبر مصنوعی تولید است و برای فصل زمستان گزینه مناسبی محسوب می شود و سبک می باشد و چون رطوبت را در خود حفظ می کند ممکن است باعث ایجاد حساسیت شود.

نمونه چهارم یعنی از الیاف کاملا طبیعی مانند پنبه بامبو، پنبه آلی و پشم تولید شده است و هیچ گونه مواد شیمیایی و الیاف مصنوعی در تولید آن استفاده نشده است این مدل پارچه نرم و ضد حساسیت می باشد به همین دلیل برای کودکانی که مشکلات تنفسی مانند آسم دارند یا دچار آلرژی هستند بهترین گزینه محسوب می شود.

مراکز عرضه پارچه ملحفه کودک

مراکز عرضه پارچه ملحفه کودک مراکز عرضه پارچه ملحفه کودک تمام مدل ها و رنگ ها را به صورت مستقیم و با بهترین برند ها در اختیار مشتریان می گذارند تا خریداران بتوانند به راحتی مناسب ترین برند را با بهترین قیمت تهیه کنند.

مزیت های استفاده از پارچه ای ملحفه ای کودک باعث شده رونق خوبی داشته باشد به عنوان نمونه در مدل و رنگ های مختلفی تولید می شود و شما می توانید آن را با دیگر وسایل اتاق خواب کودک خود ست کنید.

باغفلکی
09197374689

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید