مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده انواع پارچه ملحفه پلی استر

آنچه در این مقاله می خوانید...

خصوصیات پارچه ملحفه پلی استرقیمت نهایی پارچه ملحفه پلی استر

پارچه ملحفه پلی استر نمونه ای از بهترین پارچه های ملحفه ای می باشد که از استحکام بسیار بالا و رنگ بندی های بسیار متنوعی ای برخوردار هستند. بنابراین دوام بالا و امکان شست و شوی راحت این ملحفه ها موجب تقاضای خرید بالایی این پارچه ها گردیده است.

به همین جهت فروشنده انواع پارچه ملحفه پلی استر به شیوه های مختلفی به توزیع این محصول در بازار می پردازد تا مشتریان بتوانند به راحتی به خرید این پارچه ها بپردازند.

فروشنده انواع پارچه ملحفه پلی استر

خصوصیات پارچه ملحفه پلی استر

خصوصیات پارچه ملحفه پلی استر پارچه ملحفه پلی استر نمونه ای از پر استفاده ترین پارچه ها در صنعت نساجی می باشند که از آنها جهت تولید انواع کالایی خواب استفاده می کنند.

این پارچه ها با استفاده از الیاف مصنوعی تولید می شوند و از لحاظ شکل ظاهری بسیار شبیه به پارچه های ابریشمی می باشند و از براقیت خاصی برخوردار هستند.

می توان برخی از خصوصیات پارچه ملحفه پلی استر را این طور بیان نمود:

دوام و انعطاف این پارچه ها: پارچه های پلی استر در برابر هر گونه چین و چروک، سائیدگی، پوسیدگی و … دوام و استحکام بسیار بالایی دارد و به همین جهت استفاده از پارچه ملحفه پلی استر بر روی انواع بالش، تشک و … بسیار مقرون به صرفه است.

شست و شوی آسان پارچه ملحفه پلی استر: معمولا این پارچه ها در برابر هر گونه لک شدگی مقاومت بسیار زیادی دارند و در صورت لک شدن به راحتی قابل شستشو هستند و لکه ها از سطحشان خیلی سریع پاک می شوند.

تنوع رنگی بالا: پارچه های پلی استر به راحتی قابلیت رنگ پذیری دارند و به همین جهت انواع مختلفی از پارچه های ملحفه ای در رنگ های بسیار زیبا تولید و وارد بازار شده است.

عایق رطوبت: معمولا این پارچه ها به جذب رطوبت نمی پردازند و به همین دلیل بعد از شستشو خیلی سریع خشک شده و قادر به استفاده می گردد.

قیمت نهایی پارچه ملحفه پلی استر

قیمت نهایی پارچه ملحفه پلی استر امروزه کارخانه های سازنده به تولید انواع مختلفی از پارچه های پلی استر ملحفه ای با استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مدرن می پردازند.

بسیاری از این کارخانجات علاوه بر تولید پارچه پلی استر خالص انواع مختلفی از این پارچه ها را با ترکیب الیاف طبیعی همچون پنبه، پشم نیز تولید و روانه بازار می کنند.

بنابراین می توان گفت انواع پارچه ملحفه پلی استر از قیمت یکسانی برخوردار نیستند و انواع مختلف آنها دارای قیمت های متنوعی می باشند و به همین دلیل می توان نهایی ترین قیمت پارچه ملحفه ای پلی استر را با توجه به عوامل زیر تعیین کرد:

  1. نوع خرید و فروش این پارچه ها
  2. میزان کیفیت آنها
  3. نوع پارچه پلی استر طرح دار و بدون طرح
  4. نرخ ارز و نوسانات بازار
باغفلکی
09197374689

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید