مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده انواع پارچه ملحفه ای بیمارستانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع پارچه ملحفه ای بیمارستانیخرید پارچه ملحفه ای تترون بیمارستانی
فروشنده انواع پارچه ملحفه ای بیمارستانی

پارچه های ملحفه ای دارای انواع و اقسام مختلفی بوده و در نمونه های ساده و طرح دار ارائه می شوند و از انواع جنس های متنوع این محصول می توان به پارچه ملحفه ای ترگال، پارچه ملحفه تترون، اسپان باند و کجراه و … اشاره کرد. این پارچه در اندازه های ۱۴۰، ۱۵۰ و ۱۶۰ سانتی متر و ۲ و ۳ متر تولید می شود. فروشنده انواع پارچه ملحفه ای بیمارستانی این محصول را به صورت عمده و یا جزیی به مشتریان عرضه می کند.

فروشنده انواع پارچه ملحفه ای بیمارستانی

انواع پارچه ملحفه ای بیمارستانی

انواع پارچه ملحفه ای بیمارستانی پارچه های ملحفه ای بیمارستانی در انواع یکبار مصرف و چند بار مصرف تولید می شوند. پارچه های یکبار مصرف از جنس اسپان باند بوده و بسیار تمیز و بهداشتی می باشد و عاری از هر گونه میکروب و مواد آلاینده است. از انواع پارچه های دیگر ملحفه ای می توان به پارچه ملحفه ای تترون اشاره کرد که جنس نرم و لطیفی داشته و در اثر شستشو تغییری در رنگ و کیفیت آن ایجاد نمی شود.

این پارچه ضد حساسیت بوده و برای پوست آلرژی ایجاد نمی کند. پارچه تترون بیمارستانی در رنگ های سفید، آبی و صورتی طراحی و عرضه می گردد و دارای رنگی ثابت و دوام بالاست. پارچه تترون شستشوی ساده و آسانی داشته و به راحتی هر نوع لک از روی آن پاک می شود.
استفاده از رنگ های روشن گزینه بسیار خوبی برای ملحفه های بیمارستانی است، زیرا هر گونه لک را به راحتی نشان می دهد و باید نسبت به تعویض به موقع آن برای  جلوگیری از آلودگی اقدام نمود.

خرید پارچه ملحفه ای تترون بیمارستانی

خرید پارچه ملحفه ای تترون بیمارستانی خرید پارچه ملحفه ای تترون بیمارستانی با کیفیتی عالی و قیمتی مناسب از همین شرکت امکان پذیر می باشد. خرید و فروش انواع پارچه در این شرکت فقط به صورت عمده انجام می شود.

کشور ما دارای کارخانه های نساجی متعددی در استان هایی مانند: اصفهان، مازندران و یزد و … می باشد که انواع پارچه ملحفه ای را با استفاده از نخ و  الیاف درجه یک توسط تکنولوژی روز دنیا و با بهره گیری از افراد توانمند در رنگ بندی متنوع و با بهترین کیفیت طراحی و تولید می کنند.
به دلیل کاربرد زیاد و دوام بالای این پارچه، مشتریان استقبال بسیار خوبی از خرید این محصول نشان می دهند. انواع پارچه ملحفه ای در طرح و جنس های مختلف علاوه بر ارائه در داخل کشور به بسیاری از کشورهای همسایه نیز صادر می شود و در آنجا نیز به دلیل مرغوبیت از فروش بالایی برخوردار می باشد و متقاضیان زیادی دارد.

باغفلکی
09197374689

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید