مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مستقیم پارچه ملحفه ای گلدار اردکان

آنچه در این مقاله می خوانید...

الیاف مورد استفاده در پارچه های ملحفه ایمعرفی تولید کنندگان پارچه ملحفه ای گلدار

پارچه ملحفه ای، که به پارچه ملافه ای هم معروف است، از پرفروش ترین منسوجات خانگی در بازار است. کسانی که در امر فروش انواع مختلف پارچه فعالیت دارند، به خوبی می دانند که فروش پارچه های ملحفه ای، مخصوصا نوع گلدار، بسیار پر رونق است. عرضه مستقیم پارچه ملحفه ای گلدار اردکان، بر اساس کیفیت و مرغوبیت الیاف به کار رفته، دارای قیمت بسیار مناسبی است.

عرضه مستقیم پارچه ملحفه ای گلدار اردکان

الیاف مورد استفاده در پارچه های ملحفه ای

الیاف مورد استفاده در پارچه های ملحفه ای یکی از الیاف مورد استفاده در بافت پارچه های ملحفه ای، پنبه است. پنبه، در دسته الیاف طبیعی قرار می گیرد و ویژگی های منحصر بفردی دارد. ازجمله می توان به نرمی و انعطاف پذیری، عبور آسان جریان هوا و عدم مشکل برای پوست در صورت تماس اشاره کرد.

یکی از خصوصیات عالی این نمونه از الیاف، جذب رطوبت قابل توجه آن است. هر چه اندازه الیاف به کار رفته در تولید پارچه بلند تر باشد، بنابراین محصول تولیدی، از استحکام بالاتری برخوردار است. همچنین، پنبه گرما را در خود نگه می دارد و هوای خنک را از خود عبور می دهد. لذا، بهترین و مناسب ترین انتخاب برای خرید پارچه های ملحفه ای است.

از دیگر الیافی که در ساخت و تولید پارچه های ملحفه ای به کار می رود، می توان به ترکیب پنبه با الیاف پلی استر ویسکوز، الیاف پلی استر ویسکوز با فلامنت، الیاف فلامنت با پنبه و الیاف فلامنت با پلی استر اشاره کرد. بنابراین، با توجه به موارد ذکر شده پارچه های تولیدی، ترکیبی از الیاف مصنوعی و طبیعی نیز هستند، که هر کدام ویژگی ها و مزایای خاص خود را دارند.

پارچه های ملحفه ای با بافت ساتن، از نرمی و انعطاف پذیری بالایی بهره می برند و هنگام استفاده از آن ها، احساس خوشایندی به فرد دست می دهد. از طرفی، درخشندگی و براقیت این پارچه ها سبب شده است، وقتی که بر روی تخت پهن می شوند، جلوه ای زیبا و ظاهری چشم نواز داشته باشند. این نمونه از پارچه، نسبت به پارچه های دیگر سنگین تر بوده و دارای زیر دستی اطلسی گونه هستند. در تولید پارچه هایی با بافت ساتن، از الیاف با مرغوبیت بالایی استفاده شده است.

معرفی تولید کنندگان پارچه ملحفه ای گلدار

معرفی تولید کنندگان پارچه ملحفه ای گلدار امروزه تولیدکنندگان فراوانی، در امر تولید پارچه ملحفه ای گلدار و سایر طرح های دیگر به طور گسترده فعالیت می کنند. یکی از گونه های معروف و مرغوب این پارچه، پارچه ملحفه ای ارکان است. این تولید کنندگان، سعی می کنند، که بهترین و مرغوب ترین محصولات را با بکارگیری الیاف مرغوب و استاندارد های کیفی بالا، تولید و به طور گسترده در بازار عرضه کنند. کیفیت بالا با قیمت مناسب از  اهداف مهم تولید کنندگان است.

باغفلکی
09197374689

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید