مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه بهترین پارچه ملحفه ای خارجی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع پارچه ملحفه ای خارجیمقایسه پارچه ملحفه ای خارجی و ایرانی
عرضه بهترین پارچه ملحفه ای خارجی

عرضه بهترین پارچه ملحفه ای خارجی در مراکز فروش پارچه به صورت عدلی انجام می شود.این نوع از پارچه ها مشابه نوع ایرانی دارای جنس های مختلفی می باشد که کیفیت انها نیز با هم فرق دارند.فروشگاه های عرضه عمده پارچه ملحفه ای ساده و طرح دار منسوجات ایرانی و خارجی را با ارزان ترین قیمت به سرایر ایران توزیع می کنند.
پارچه های ملحفه ای باکیفیت باید از جنس الیاف خوب و دارای تراکم مناسبی باشد و رنگ آن در اثر شستشو به طور ثابت باقی بماند.
حال این سوال پیش می آید که از بین پارچه ملحفه ای نوع خارجی مناسب تر است یا ایرانی؟
در بازار فروش پارچه در ایران مبادلات پارچه ملحفه خارجی حجم بسیار زیادی دارد.که پارچه ملحفه ای ترک و چینی از مشهورترین پارچه ملحفه ای در بازار فروش پارچه محسوب می شوند.و ملحفه ساتن و دورو از منسوجاتی می باشند که در ایران تولید نمی شوند و خریداران زیادی هم دارا می باشند.

عرضه بهترین پارچه ملحفه ای خارجی

آشنایی با انواع پارچه ملحفه ای خارجی

پارچه ملحفه از کدام کشورها به ایران وارد می شود؟
با اینکه در ایران کارخانه های نساجی بسیاری در تولید پارچه ملحفه ای فعالیت دارند و از نظر کیفیت و طرح قابل رقابت با تولیدات خارجی می باشد اما با این وجود پارچه ملحفه خارجی در ایران دارای مشتریان زیادی می باشد که بیشتر از کشورهای ترکیه و چین وارد می شود.
پارچه ملحفه ای ترک از کیفیت بالایی برخوردار می باشد که از الیاف مرغوب مانند پنبه در بافت آن به کار برده شده و نسبت به پارچه ملحفه ایرانی دارای قیمت بیشتری می باشد.و تنوع زیادی در طرح و رنگ دارند که با هر سلیقه ای در سنین مختلف سازگاری دارند بنابراین در مراکز فروش پارچه تقاضای بالایی دارند.
پارچه ملحفه چینی نیز در حجم بالایی به کشور ایران وارد می شود که دارای تنوع در طرح و مدل می باشد و قیمت مناسب تر نیز دارند.

آشنایی با انواع پارچه ملحفه ای خارجی

مقایسه پارچه ملحفه ای خارجی و ایرانی

پارچه ملحفه ای خارجی نسبت به ایرانی قیمت بسیار زیادی دارد. این اختلاف می تواند به دلیل نوع بسته بندی و هزینه گمرکی برای ورود کالا به داخل و هزینه حمل و نقل باشد.البته باید توچه داشت که کارخانه های نساجی در کشور با وجود کارشناسان و کارگران زحمتکش همواره تلاش می کنند که باکیفیت ترین پارچه ملحفه ای با جدیدترین طرح ها و مدل ها را تولید کنند تا بتواند باعث رضایت مندی مصرف کنندگان و مشتریان  با هر سلیقه ای باشند.
شما می توانید فقط با یک تماس به کارشناسان ما به طور رایگان اطلاعات کافی در مورد انواع پارچه های ملحفه ای و قیمت آنها داشته باشید و این امر برای ما باعث افتخار است که بتوانیم پاسخگوی سوالات شما مشتریان عزیز باشیم.

مقایسه پارچه ملحفه ای خارجی و ایرانی

 

باغفلکی
09197374689

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید