مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صادرات ملحفه هتلی در استان قم

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه تولید ملحفه هتلیقیمت عمده ملحفه هتلی

ملحفه هتلی به عنوان یکی از پر کاربردترین انواع محصولات مورد نیاز در مراکز خدماتی و مسافرت شناخته می شود. کشور ایران به دلیل تولید گسترده این محصول به عنوان یکی از اصلی ترین مراکز صادرات آن نیز شناخته می شود. صادرات ملحفه هتلی در استان قم از طریق مجموعه اصلی ارائه دهنده انواع پارچه مخصوص ملحفه به بسیاری از کشورهای گوناگون مانند کشورهای غربی و آسیایی، حجم عظیمی از عرضه جهانی این محصول را به خود اختصاص داده است.

صادرات ملحفه هتلی در استان قم

نحوه تولید ملحفه هتلی

نحوه تولید ملحفه هتلی شرکت هایی که در زمینه تولید ملحفه هتلی فعالیت می کنند معمولاً این محصول را مطابق شیوه خاصی آماده سازی می کنند تا بتوانند بهترین نوع ملحفه مورد نیاز هر کدام از استفاده کنندگان را تهیه نماید و در اختیار آنها قرار دهند. در ادامه با نحوه تولید این محصول به صورت جزئی تر آشنا خواهیم شد.

  • انتخاب و آماده سازی پارچه: اولین مرحله از تولید ملحفه هتلی انتخاب پارچه مناسب برای این محصول می باشد. باید یادآور شد که معمولاً شرکت‌ های تولیدکننده با استفاده از انواع پارچه ژاکارد، پارچه های نخی و موارد دیگری از این دست اقدام به تولید ملحفه می کنند.
    گفتنی است وابسته به بازار مصرف و شرایط جغرافیایی خریداران، نوع پارچه انتخابی و ابعاد آماده سازی این محصول می تواند بسیار متغیر باشد.
  • لبه دوزی و بسته بندی: لبه دوزی انواع متفاوت ملحفه هتلی با استفاده از استادکاران ماهری در شرکت های تولید کننده انجام می پذیرد تا محصولی با ابعاد دقیق و دوخت منظم تولید شود.
    گفتنی است استادکاران معمولا محصول تولیدی خود را با استفاده از دستگاه های صنعتی بسیار دقیق آماده سازی می کنند تا امکان هرگونه خطا در هنگام تولید این محصول به صفر برسد.
    بعد از آماده سازی محصول نهایی بسته بندی و ارائه آن به بازار مصرف از طریق بخش نهایی خطر تولید در تعداد مورد نیاز استفاده کنندگان انجام می پذیرد.

قیمت عمده ملحفه هتلی

قیمت عمده ملحفه هتلی همانطور که گفتیم ابعاد انواع ملحفه هتلی و جنس به کار رفته در آنها می تواند بسیار متفاوت باشد. به همین دلیل نیز قیمت عمده مرحله هتلی تحت تاثیر نوع الیاف مصرفی و همچنین ابعاد ملحفه می تواند دستخوش تغییرات قابل توجهی گردد.

اما نباید از یاد برد که دسترسی به پایین ترین قیمت ملحفه هتلی برای پایین آوردن هزینه های جاری بسیاری از مراکز ارائه دهنده خدمات مسافرتی، برای چنین مصرف کنندگان از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. از این رو ما در این مجموعه با فراهم آوردن امکان ثبت سفارش به صورت مستقیم از شرکت تولید کننده، امکان دسترسی به پایین ترین سطح قیمتی این محصول به همراه تضمین کیفیت آن را برای هر کدام از استفاده کنندگان فراهم آورده ایم.

باغفلکی
09197374689

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید