مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید پارچه ملحفه ای بیمارستانی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع پارچه ملحفه ایمراکز فروش انواع پارچه ملحفه ای صادراتی

تولید پارچه ملحفه ای صادراتی توسط تولید کنندگان ایرانی در تعداد بالا انجام می شود. این محصول از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و در سراسر جهان دارای شهرت بین المللی می باشد. تولید کنندگان تلاش می کنند برای تولید این پارچه از بهترین نوع مواد اولیه استفاده کند تا اعتبار برند خود را افزایش دهند و میزان فروش را بالا ببرند.

تولید پارچه ملحفه ای بیمارستانی صادراتی

آشنایی با انواع پارچه ملحفه ای

آشنایی با انواع پارچه ملحفه ای پارچه های ملحفه ای انواع مختلفی دارند. این پارچه ها از نظر جنس پنبه، پلی استر، کتان، پلی استر پنبه و… تقسیم می شوند. بهترین جنس ملحفه، جنس پنبه ای می باشد. زیرا بافت بسیار نرم و لطیفی دارد و در صورت استفاده طولانی مدت به پوست افراد آسیب نمی زند.

پارچه ملحفه ای هم در بیمارستان و هم در خانه و اتاق خواب استفاده می شود.

طراحی پارچه ملحفه ای مخصوص اتاق خواب فردی تنوع بسیار زیادی دارد. بعضی از پارچه ها دارای نقش ها و طرح های سنتی و مدرن هستند. برخی دیگر دارای طرح ساده و یا گلدار می باشند. پارچه های دارای طرح های کارتونی و انیمیشنی انتخاب بسیار مناسبی برای اتاق خواب کودکان هستند.

امروزه طرح های فانتزی و سه بعدی نیز در میان افراد طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند.

مخاطب اصلی ملحفه های ساده و نخی، بیمارستان می باشد. به طور معمول از پارچه های رنگ روشن استفاده می شود. زیرا به خوبی هر گونه لکه و آلودگی را نشان می دهند. در نتیجه خدمات بیمارستان سریعا به تعویض آن اقدام می کنند و از انتقال آلودگی جلوگیری می نمایند.

مراکز فروش انواع پارچه ملحفه ای صادراتی

مراکز فروش انواع پارچه ملحفه ای صادراتی مشتریان برای خرید پارچه ملحفه ای بیمارستانی، باید از مراکز فروش این محصول اطلاعات کافی داشته باشند. در این مراکز انواع مختلف ملحفه به صورت کلی و جزئی به مشتریان ارائه می شود.

نمایندگی و مراکز فروش پارچه ملحفه ای وظیفه دارد تا محصولات بی کیفیت و خراب را جداسازی کند و پارچه مرغوب را به دست مشتری برساند. هم چنین باید متناسب با کیفیت پارچه قیمت آن را در نظر بگیرد تا فروش منصفانه داشته باشد که نه مشتری و نه خود فروشنده دچار ضرر نشوند.

صادرات پارچه ملحفه ای نیز توسط مراکز فروش انجام می شود. این مراکز پارچه ها را در بسته بندی های مناسب به کشور های همسایه مانند ترکیه، کویت، پاکستان، افغانستان و… ارسال می کند تا محصول کاملا سالم و بدون آسیب به دست مشتری برسد.

پارچه های صادراتی کیفیت بسیار بالایی نسبت به سایر پارچه ها دارند. هم چنین قیمت آن ها کمی بیشتر است. زیرا علاوه بر هزینه های اصلی خود محصول، هزینه های ناشی از حمل و نقل و گمرک نیز به آن اضافه می شود و قیمت آن را بالا می برد.

باغفلکی
09197374689

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید