مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید انواع پارچه ملحفه روتختی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مقایسه پارچه ملحفه ای ایرانی با ترکتولید کنندگان پارچه ملحفه روتختی در کشور

امروزه تولید پارچه ملحفه روتختی در انواع بسیار گسترده ای انجام می شود. تنوع در رنگ بندی و نوع جنس بسیار مورد استقبال خریداران و مصرف کنندگان قرار گرفته است. در بازار پارچه ملحفه مخصوص روتختی توسط برند های بسیاری وجود دارد که برای انتخاب آن ها نیازمند اندکی شناخت از جنس آن ها است تا بتوان کیفیت های مختلف آن ها را شناسایی نمود.

تولید انواع پارچه ملحفه روتختی

مقایسه پارچه ملحفه ای ایرانی با ترک

در تولید پارچه های ملحفه ای از انواع مختلفی از جنس های فلامنت، پنبه، ویسکوز و … استفاده می شود، هر کدام از آن ها دارای خصوصیات و ویژگی های منحصر بفردی هستند که در قیمت گذاری و کیفیت محصول تولیدی اثر پذیری بالایی دارند.

امروزه در بازار انواع پارچه ملحفه روتختی ایرانی و خارجی وجود دارد که نوع خارجی با ایرانی تفاوت قیمت بالایی دارد به عنوان مثال بسیاری از پارچه های ملحفه ای ترک رنج قیمتی بسیار بالایی دارند.
پارچه ملحفه ای ترک از الیاف مخصوص و منحصر بفرد به شکل تار و پود بافته می شوند، در مرحله رنگرزی این پارچه از طرح ها و رنگبندی های بسیار شیک و جذابی استفاده می کنند که همین باعث فروش بالای این پارچه ها در کشور شده است. جنس به کار رفته در این تولیدات از پنبه و کتان  بسیار لطیف و با کیفیت است که به سبب آن ها قیمت بالایی دارند. در بازار اکثر خریداران و مشتریان این جنس از رضایتمندی و استقبال ویژه ای بهره مند هستند.
پارچه ملحفه ایرانی در بازار بازه قیمتی متفاوتی را بر اساس برند تولیدی و جنس پارچه دارند، در این بین برند های معروفی همچون طوبی، ماهواره، ستایش، ستاره و … از فروش بسیار بالایی برخوردارند. پارچه ملحفه ایرانی به علت قیمت مناسبی که دارند از پرکاربردترین انواع پارچه ها در بازار کشور شناخته شده اند.
به صورت کلی در مقایسه بین پارچه های ملحفه ای ایرانی با ترک می توان به تفاوت قیمتی آن ها اشاره نمود، پارچه های ملحفه ترک به علت استفاده از مواد اولیه بسیار با کیفیت و مرغوب و نیز کیفیت حرفه ای طرح و چاپ پارچه ها قیمت های بسیار بالاتری به نسبت ایرانی دارد.

مقایسه پارچه ملحفه ای ایرانی با ترک

 

تولید کنندگان پارچه ملحفه روتختی در کشور

تولید کنندگان پارچه ملحفه روتختی در کشور پارچه ملحفه از پرکاربردترین و پرفروش ترین انواع پارچه در کشور است به طوری که در رده ی ۱۰ تولید پارچه های منسوجاتی قرار دارد. در داخل کشور تولید کنندگان بسیاری در زمینه تولید منسوجات فعالیت می نمایند که به طور قطعی می توان گفت بیشتر از نصفی از آن ها پارچه های ملحفه روتختی را تولید می کنند.

اساسا تولید کنندگان پارچه ملحفه روتختی در کشور بر اساس سلیقه و نیازهای مردم اقدام به تولید می کنند. تولید پارچه ملحفه در کشور از تنوع الیاف گسترده ای همراه است و مسلما این تنوع در بازه قیمتی آن ها نیز تاثیر پذیر شده است، لذا همین باعث خرید رضایت بخش خریداران محترم این پارچه ها شده است.

باغفلکی
09197374689

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید