مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید انبوه پارچه ملحفه ای دخترانه

آنچه در این مقاله می خوانید...

راهنمای انتخاب پارچه ملحفه ای دخترانهخرید عمده پارچه ملحفه ای دخترانه
تولید انبوه پارچه ملحفه ای دخترانه

تولید انبوه پارچه ملحفه ای دخترانه در کارخانه های تولید منسوجات انجام می شود.از آنجا که دخترخانم ها  برای انتخاب همیشه وسواس بیشتری به کار می برند.بنابراین در خرید پارچه ملحفه ای مناسب سرویس خواب خود دقت بیشتری دارند.

این نوع از پارچه مانند سایر انواع پارچه ملحفه ای در جنس ها و طرح ها ی مختلفی تولید می شود که بیشتر طرح آن الهام گرفته از شخصیت های کارتونی بوده و مناسب برای سرویس خواب  و روتختی اتاق خواب دخترخانم های عزیزمان می باشد.طرح چاپ شده روی پارچه ملحفه ای دخترانه بیشتر از طرح های عروسکی و شاد با رنگ های متنوع می باشد.

تولید انبوه پارچه ملحفه ای دخترانه

پارچه ملحفه ای دخترانه در انواع مختلفی توسط کارخانه های نساجی تولید می شوند که شامل تنوع زیادی در طرح و رنگ و مدل بوده و همچنین دارای عرض های متفاوت می باشد که بستگی به کاربرد آن و با توجه به سلیقه مختلف انتخاب می شود.

برای آشنایی با انواع جنس ها و طرح ها از پارچه ملحفه ای دخترانه و قیمت آنها می توانید از طریق سایت های فروشگاهی که در فروش و توزیع این پارچه ها فعالیت دارند اطلاعات لازم را به دست آورید و یا با تماس از طریق شماره های موجود در این سایت ها سوالات خود را پاسخگو باشید.

بهترین طرح های پارچه ملحفه ای دخترانه

راهنمای انتخاب پارچه ملحفه ای دخترانه

در تولید پارچه های ملحفه ای از الیاف مختلفی مانند پنبه، فلامنت و ویسکوز استفاده می شود. در پارچه های ملحفه ای که از پنبه و ویسکوز(الیاف دریایی)استفاده می شود پارچه دارای لطافت بیشتر و کیفیت بهتری می باشد.

ولی در پارچه هایی که از الیاف مصنوعی فلامنت استفاده شده لطافت کم تری دارند و پارچه ضخیم تر است.علاوه بر جنس پارچه که خیلی برای ما اهمیت دارد. در انتخاب طرح پارچه نیز باید دقت نمود.

بیشتر پارچه های  ملحفه ای دخترانه دارای طرح های شاد و عروسکی در رنگ بندی های مختلف تولید می شوند.
بهترین پارچه ملحفه ای دخترانه دارای تراکم بافت مناسب و از الیاف صددرصد پنبه و چاپ طرح ثابت می باشد.

در این زمینه می توانید با کارشناسان فروشگاه ما در ارتباط باشید تا در وقت و هزینه صرفه جویی لازم را انجام داده باشید.با یک تماس از کیفیت و قیمت پارچه ملحفه ای دلخواه خود مطلع شوید.و در کوتاه ترین زمان پارچه ملحفه ای مورد نظرتان را در شهر و محل خود تحویل بگیرید.

راهنمای انتخاب پارچه ملحفه ای دخترانه

خرید عمده پارچه ملحفه ای دخترانه

پارچه ملحفه ای دخترانه یکی از پرفروش ترین پارچه ها در بازار فروش پارچه می باشد.این نوع از پارچه ها جهت رویه تشک، بالشت و پتو و برای روتختی کاربرد دارد.

جهت خرید عمده این نوع پارچه ها می توانید به نمایندگی کارخانه های نساجی که در شهر خود دارید مراجعه نموده و با پرداخت هزینه خرید کنید. و یا به سایت های فروشگاهی کارخانه های نساجی مراجعه کنید و پس از گرفتن مشاوره سفارش خود را انجام دهیدتا در کوتاهترین زمان آنرا تحویل بگیرید.

خرید عمده پارچه ملحفه ای دخترانه

باغفلکی
09197374689

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید