مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولیدکنندگان پارچه ملحفه کتان ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های پارچه ملحفه صددرصد کتانموارد استفاده از پارچه ملحفه کتانسفارش پارچه ملحفه کتان پنبه ای
تولیدکنندگان پارچه ملحفه کتان ایرانی

تولیدکنندگان پارچه ملحفه کتان ایرانی در کدام شهرها فعالیت دارند؟پارچه ملحفه کتان چه کاربردهایی دارد؟
پارچه ملحفه کتان یکی از بهترین انواع پارچه ملحفه ایرانی می باشد که برای دوخت سرویس خواب ،روتختی و روباشی دارای جنس نرم و لطیف و بادوامی می باشد.این نوع محصول در کارخانه های شهرهای بزرگ ایران از جمله در شهرهای یزد و مازندران تولید و از طریق نمایندگی های معتبر به فروش می رسد.

تولیدکنندگان پارچه ملحفه کتان ایرانی

ویژگی های پارچه ملحفه صددرصد کتان

پارچه ملحفه کتان در طرح ها و رنگ های متنوع تولید می شود به گونه ای که هر نوع سلیقه ای از جمله مشکل پسند ها آنرا برای مصارف سرویس خواب و روتختی انتخاب می نمایند.
جنس این پارچه بسیار نرم و خنک می باشد که شامل طرح های شاد و عروسکی برای فرزندان دلبندمان نیز هستند.
از خصوصیات بسیار خوب پارچه ملحفه صددرصد کتان داشتن امکان عبور هوا از آن می باشد.تا سبب شود در فصل گرما به ما احساس خنکی دهد. و با عبور هوا در زمستان گرما را به خوبی هدایت نماید.
داشتن کیفیت و دوام بالا نیز عمر آنرا در اثر شستشوی مداوم تضمین می کند .و شستن ملحفه کتان به راحتی با دست یا ماشین لباس شویی امکان پذیر می باشد.و به راحتی لکه از روی آن پاک می شود.

خرید پارچه ملحفه صددرصد کتان از طریق سایت فروشگاهی شرکت دیبا به راحتی و با تماس و گرفتن مشاوره به طور رایگان انجام می شود.

ویژگی های پارچه ملحفه صددرصد کتان

موارد استفاده از پارچه ملحفه کتان

پارچه ملحفه کتان دارای کاربردهای زیادی در زندگی روزمره از جمله جهت دوخت سرویس خواب، رو بالشی، روتختی، رومیزی، پرده، لباس و… می باشد.
از آنجا که این پارچه دارای جنس بسیار مرغوب و نرم و بادوام هستند. میتوان در هتل ها و بیمارستان ها نیز از آن برای دوخت سرویس خواب و روتختی استفاده نمود.
تولید کنندگان پارچه ملحفه کتان انواع طرح ها و رنگ های مختلف را با توجه به نیاز مردم و با توجه به سلیقه آنها بافته و چاپ می کنند.

موارد استفاده از پارچه های کتان ملحفه ای

سفارش پارچه ملحفه کتان پنبه ای

خرید و سفارش پارچه ملحفه کتان برای استفاده در مصارف خانگی یا فروش در مغازه های پارچه فروشی به صورت غیرحضوری بسیار ساده و مقرون به صرفه است.

شما خریداران گرامی و یا تولیدکننده کالای خواب برای سفارش پارچه ملحفه کتان با کارشناس فروش شرکت دیبا تماس بگیرید و پس از انجام مشاوره کافی و بازدید از طرح های موجود خرید راحت و به صرفه ای را در کوتاهترین زمان و با نازل ترین قیمت انجام دهید.

سفارش پارچه ملحفه کتان پنبه ای

باغفلکی
09197374689

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه دیبا شما را به خرید بهترین پارچه ملحفه ای دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید